A Hapoel Beer-Seva gyakorlatilag négy perc alatt gyakorlatilag eldöntötte a továbbjutás sorsát, a 16. percben Ogu, majd Nwakaeme révén már 2-0-ra vezetett.
A magyar bajnok derekasan küzdött Lanzafame a 46., majd Baráth 73. percben szerzett góljával egyenlített, de Nwakaeme a 83.-ban ismét beköszönt, amire már nem volt válasza a hazaiaknak. A Honvéd 5-3-as összesítéssel búcsúzott a sorozattól.
Azonban a Honvéd nem csak játékéval, kiesésével került a hírsodorba. Az átlag érdeklődő is tudja, a Bajnokok Ligája európai szinten maga a kánaán, euró százezreket fizetnek a sorozatba bejutó csapatoknak, az UEFA több tízmillió euróért adja el a pálya szélén található reklámtáblákat – a csoportkörben.
A selejtezőkre mindez nem vonatkozik, így lehet, hogy a zártkörű meccsen elég furcsa reklámtáblával jelentkeztek a kispestiek. Nyugodtan kijelenthető, ilyen magyarosan kreatív újítással, marketingötlettel még nem találkoztunk a BL-ben, de a nagyvilágában sem.
Angolul írtuk ki, hátha jön valami érdeklődő. Példa nélküli, hogy egy bajnokcsapat Európában nem tud szponzort szerezni. Európai közvetítés van, úgy gondoltuk, ha ezt kitesszük, hátha lesz egy európai nagyvállalat, akinek felkelti a kíváncsiságát, ha már Magyarországon nincs ilyen
– adott magyarázatot a furcsa reklámtáblára George F. Hemingway, a Budapest Honvéd tulajdonosa az nso.hu videójában.