A Handelsblatt cikke alapján a portfolio.hu azt írja, hogy az Adidas a világbajnokság igazi nyertese. Hogy miért? Nos, eleve az jó reklám a cégnek, hogy a döntős Németország és Argentína is a sportszergyártó által gyártott mezben játszik.
Emellett a német cég szállította a vébé hivatalos labdáját is. Ebből várhatóan 2010-estől egymillióval többet, 14 milliót adnak majd el.
A bevételek alakulása alapján az idei vb az Adidasnál minden idők legjobb világbajnoksága, idén összesen 8 millió nemzeti mezt adhatnak el – ez másfél millióval több, mint a 2010-es adat.
Állítólag már raktáron vannak a „győztes” mezek is: ha Németország nyer, akkor a boltokba kerülnek a Nationalelf négy csillaggal ellátott dresszei. Ha Argentínáé lesz az arany, akkor a dél-amerikai együttes új mezét lehet majd megvenni – azon három csillag díszeleghet.
A német cég futball-bevételei 2014-ben meghaladják a kétmilliárd eurót. Ez új rekord.