Télleg elképzeli az ember, milyen szép kis summákat rak zsebre a jeles honi áruházlánc marketingese, aki kitalálta a tücsök és hangyás reklámot. Tetszik tudni, azokat a low budget, szerény párbeszédekből álló jeleneteket, ahol egy olcsó belsőben, tkp egy szobában, beszélget az iskolai farsangot idéző jelmezekbe öltöztetett tücsök és a hangya, pl arról, hogy nálam a strandolás a minőségről szól, stb.
télleg, miért ekkora buli a körömgomba, illetve Kasszás Erzsi, akitől szintén minden alkalommal lefagy az ember, megáll a növésben és azon kezd el gondolkozni, hogy ideje lenne elmenni a lángszórókölcsönzőbe, és véget vetni az egésznek.
De a tücsök és a hangyával nemcsak az a baj, hogy a párbeszédek olyan vérbőek, mintha tényleg szellemileg súlyosan hendikepes és éppen lechemotoxozott rovarok beszélgetnének egy imént kirabolt szatócsboltban, oké, megértem, nincs annyi pénz, mint pl azokra a reklámfilmekre, amelyek az advert.ge-oldalon megnézhetők, de.
minden eleme fekete, csillog, kis kerek feje van, tök jó fej, fantasztikusan hangicsál esténként és fekete, az istállóját már. Ennyit azért lehet tudni, ha már az ember kiverekedte magát a rácsos ágyból és valahogy átküzdötte magát az általános iskola biológiaóráin is, hogy fekete, könyörgöm, a szöcske, az zöld. Minthogyha, mondjuk, egy varjúval akarná reklámozni a sajtot, és egy hattyúval játszatná a varjút. Na, mindegy, mindez tünet, a butaság tünete, amely immár minden szinten és dimenzióban alkalmazási feltétel ebben az országban.