Poszt ITT

RÉTEGMARKETING Konferencia

A konferencián az eltérő nemű és generációba tartozó fogyasztók elérésének gyakorlati példáival, valamint az etnomarketing eszközeivel, módszertanával ismerkedhetnek meg az érdeklődők.














Konferencia dátuma:

2003. június 24.

 

Konferencia ára:

28000 Ft + 25% ÁFA

 

Kedvezmények:

 

2003. április 27-ig:
23000 Ft + 25% ÁFA

 

2003. június 10-ig: 
25000 Ft + 25% ÁFA

A résztvétel lemondását írásban arendezvény előtti 5.napig fogadjuk el.

Jelentkezési határidő:
 2003. május 20. 16 óra

 

Konferencia helyszíne:

HELYSZÍNVÁLTOZÁS!!

Gerbeaud-Ház Atrium

 



RÉTEGMARKETING Konferencia 1


 








 
RÉTEGMARKETING Konferencia 2

 


Előzetes program: 

8.30 regisztráció 

9.20 levezető elnök bevezetője
 
9.30 A fogyasztói rétegek tipológiája 





RÉTEGMARKETING Konferencia 3
Győri Adél


A TGI Magyarország kutatásvezetője előadásában a hazai piac szempontjából jelentős fogyasztói generációk, illetve nemek fogyasztói tipológiáját mutatja be.
Győri Adél kutatási igazgató, TGI
10.00 kérdések

10.10 Nemzetiségi marketing
Romamarketing? A származás, mint újabb szegmentálási szempont? Sértő vagy megtisztelő? Indokolt egyáltalán? Milyen nyelven szólítsuk meg a cigányokat és milyen stílusban? Hol helyezzük el reklámunkat hogy el is jusson hozzájuk? Végül: mérhető-e a hatás, azaz: megéri? Ezekre a





RÉTEGMARKETING Konferencia 4
Nagy Bálint

kérdésekre ad választ Nagy Bálint előadása, aki a Matáv kommunikációs igazgatójaként Magyarország első kifejezetten romákhoz szóló reklámkampányát kezdeményezte és ennek részeként megbízást adott az első romaszpot elkészítésére.
Nagy Bálint kommunikációs igazgató, Matáv Rt.
10.40 kérdések
 
10.50 kávészünet
 
11.10 A nő, mint marketingcélcsoport





RÉTEGMARKETING Konferencia 5
Baráth Péter


Új autó vásárlása előtt a potenciális vásárló átlagosan 2 hónapot gondolkozik, mielőtt döntést hoz. Fontos kérdés tehát, hogy kik és hogyan befolyásolják, befolyásolhatják a döntést az alatt az idő alatt. Milyen szerepük van a nőknek ebben a folyamatban? Biztos, hogy csak az autó színének kiválasztásakor kapnak szerepet? És van-e értelme önálló célcsoportnak tekinteni a nőket az autópiacon?
Baráth Péter ügyvezető igazgató-helyettes, Publicis
11.40 kérdések
 
11.50 Gyermekmarketing
A niche marketing egy sikeres példája a MINIMAX






RÉTEGMARKETING Konferencia 6
Feledi György


televíziócsatorna köré kiépített komplex marketing szolgáltatáscsomag. A koncepció keretében a hirdető, mint a termékét eladni kívánó ügyfél jelenik meg. A marketing szolgáltatáscsomag célja az, hogy a gyártástól kezdve a klasszikus marketing-kommunikáción keresztül egészen az áruházi jelenlétig segítse a termék értékesítését. A másik oldalon a célcsoportot, a gyerekeket is sokoldalúan, sok csatornán keresztül közelíti meg, íly módon is elősegítve az azonosulást az üzenethordozóval.
Feledi György, médiatanácsadó
12.20 kérdések 

12.30 ebédszünet
 
14.00 Szenior-marketing
Napjaink fejlett társadalmaiban 20-30%-os arányt képviselnek






RÉTEGMARKETING Konferencia 7
Szűcs Krisztián


az idősek. Velük, mint célcsoporttal azonban a magyar marketing szakma még nem foglalkozik. Ennek okai azok a tévhitek, averziók, félelmek, amelyek a célcsoporttal szemben kialakultak. Az előadás során törekszünk a csoport mind pontosabb definiálására, tipizálására, amellett, hogy fogyasztói magatartásukat, kommunikációs elérésüket is megadjuk.
Szűcs Krisztián egyetemi tanársegéd, Törőcsik Mária kutatócsoportjának munkatársa, Pécsi Egyetem 
14.30 kérdések 





RÉTEGMARKETING Konferencia 8
Megyer Örs


14.40 Etikai kérdések a rétegmarketingben
Megyer Örs
elnök, Önszabályozó Reklámtestület 
15.10 kérdések 

15.20 kávészünet

15.40 Kerekasztal-beszélgetés az előadókkal
Gosztonyi Csaba a Próbakő Kommunikáció vezetője, a konferencia levezető elnöke, 
16.40 eseményzárás 






RÉTEGMARKETING Konferencia 9
Gosztonyi Csaba

 

levezető elnök: Gosztonyi Csaba a Próbakő Kommunikáció vezetője  


A helyszín megközelítése:
Az Atrium terem a Dorottya utca felől közelíthető meg. A saját gépkocsival való érkezést a fővárosi parkolás nehézségei miatt nem ajánljuk.




RÉTEGMARKETING Konferencia 10




 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik