Konferencia dátuma: 2003. június 24. Konferencia ára: 28000 Ft + 25% ÁFA Kedvezmények: 2003. április 27-ig: 23000 Ft + 25% ÁFA 2003. június 10-ig: 25000 Ft + 25% ÁFA A résztvétel lemondását írásban arendezvény előtti 5.napig fogadjuk el. Jelentkezési határidő: 2003. május 20. 16 óra Konferencia helyszíne: HELYSZÍNVÁLTOZÁS!! Gerbeaud-Ház Atrium | ||||||||
|
Előzetes program:
8.30 regisztráció
9.20 levezető elnök bevezetője
9.30 A fogyasztói rétegek tipológiája
Győri Adél |
A TGI Magyarország kutatásvezetője előadásában a hazai piac szempontjából jelentős fogyasztói generációk, illetve nemek fogyasztói tipológiáját mutatja be.
Győri Adél kutatási igazgató, TGI
10.00 kérdések
10.10 Nemzetiségi marketing
Romamarketing? A származás, mint újabb szegmentálási szempont? Sértő vagy megtisztelő? Indokolt egyáltalán? Milyen nyelven szólítsuk meg a cigányokat és milyen stílusban? Hol helyezzük el reklámunkat hogy el is jusson hozzájuk? Végül: mérhető-e a hatás, azaz: megéri? Ezekre a
Nagy Bálint |
kérdésekre ad választ Nagy Bálint előadása, aki a Matáv kommunikációs igazgatójaként Magyarország első kifejezetten romákhoz szóló reklámkampányát kezdeményezte és ennek részeként megbízást adott az első romaszpot elkészítésére.
Nagy Bálint kommunikációs igazgató, Matáv Rt.
10.40 kérdések
10.50 kávészünet
11.10 A nő, mint marketingcélcsoport
Baráth Péter |
Új autó vásárlása előtt a potenciális vásárló átlagosan 2 hónapot gondolkozik, mielőtt döntést hoz. Fontos kérdés tehát, hogy kik és hogyan befolyásolják, befolyásolhatják a döntést az alatt az idő alatt. Milyen szerepük van a nőknek ebben a folyamatban? Biztos, hogy csak az autó színének kiválasztásakor kapnak szerepet? És van-e értelme önálló célcsoportnak tekinteni a nőket az autópiacon?
Baráth Péter ügyvezető igazgató-helyettes, Publicis
11.40 kérdések
11.50 Gyermekmarketing
A niche marketing egy sikeres példája a MINIMAX
Feledi György |
televíziócsatorna köré kiépített komplex marketing szolgáltatáscsomag. A koncepció keretében a hirdető, mint a termékét eladni kívánó ügyfél jelenik meg. A marketing szolgáltatáscsomag célja az, hogy a gyártástól kezdve a klasszikus marketing-kommunikáción keresztül egészen az áruházi jelenlétig segítse a termék értékesítését. A másik oldalon a célcsoportot, a gyerekeket is sokoldalúan, sok csatornán keresztül közelíti meg, íly módon is elősegítve az azonosulást az üzenethordozóval.
Feledi György, médiatanácsadó
12.20 kérdések
12.30 ebédszünet
14.00 Szenior-marketing
Napjaink fejlett társadalmaiban 20-30%-os arányt képviselnek
Szűcs Krisztián |
az idősek. Velük, mint célcsoporttal azonban a magyar marketing szakma még nem foglalkozik. Ennek okai azok a tévhitek, averziók, félelmek, amelyek a célcsoporttal szemben kialakultak. Az előadás során törekszünk a csoport mind pontosabb definiálására, tipizálására, amellett, hogy fogyasztói magatartásukat, kommunikációs elérésüket is megadjuk.
Szűcs Krisztián egyetemi tanársegéd, Törőcsik Mária kutatócsoportjának munkatársa, Pécsi Egyetem
14.30 kérdések
Megyer Örs |
14.40 Etikai kérdések a rétegmarketingben
Megyer Örs elnök, Önszabályozó Reklámtestület
15.10 kérdések
15.20 kávészünet
15.40 Kerekasztal-beszélgetés az előadókkal
Gosztonyi Csaba a Próbakő Kommunikáció vezetője, a konferencia levezető elnöke,
16.40 eseményzárás
Gosztonyi Csaba |
levezető elnök: Gosztonyi Csaba a Próbakő Kommunikáció vezetője
A helyszín megközelítése:
Az Atrium terem a Dorottya utca felől közelíthető meg. A saját gépkocsival való érkezést a fővárosi parkolás nehézségei miatt nem ajánljuk.