A falfesték színének kiválasztása eleinte izgalmasnak tűnhet, de gyorsan kimerítővé is válhat, ha nem sikerül hamar döntésre jutni.
Ezt a feladatot könnyítheti meg egy új projekt. Katy Perry, a Spotify és a Behr Paint közösen hozott létre egy weboldalt Music in Color néven, az innovatív szolgáltatás lényege pedig az, hogy a kedvenc zenéink alapján ajánl nekünk festékszínt, írja az Architectural Digest.
Azt javasolják, mielőtt használnánk a felületet, gondoljuk át, hogy melyik szobához szeretnénk színajánlatot kapni. Példaként említik, hogy Mark Ronson és Bruno Mars közös slágere, az Uptown Funk ugyan illik egy nappalihoz, hiszen a rendszer szerint egy élénk narancssárga passzol hozzá, a hálószobával kapcsolatban inkább valami relaxálóbb dalra kell gondolni.
Miután a honlapon kiválasztottuk a kedvenc dalunkat, a rendszer automatikusan kiadja a hozzátartozó színt, amiről ezt követően bővebben is lehet olvasni és természetesen rögtön lehet rendelni is belőle.
Az újdonságot ide kattintva lehet kipróbálni.