Mint az ismert, az iPhone-felhasználók bármelyik másik telefonmárka vásárlóinál lojálisabbak kedvenc gyártójukhoz, a legfrissebb felmérés is azt mutatja, hogy az iPhone-osok 79 százaléka továbbra is a márka mellett döntene, ha új készüléket kéne vásárolnia. Érthető mód az Apple ezért nem is a már meglévő felhasználókat helyezi középpontba, ha marketingről van szó,
Ennek a stratégiának részei azok a kisvideók is, amiben az almás cég többek közt azt hangsúlyozza, hogy az iOS-re váltás nem olyan kacifántos dolog, mint elsőre tűnhet.
Az Ease nevű videó azt mutatja be, hogy mennyire egyszerű Androidról iPhone-ra mozgatni a személyes fájlokat, így zenéket, fotókat, videókat a Move alkalmazásnak köszönhetően.
A második kisfilm a biztonságra megy rá, ás főleg azt hangsúlyozza, hogy iOS-re sokkal gyakrabban jönnek szükséges frissítések.
Két további videó az „Environment” és az „Apple Support” pedig a cupertinóiak környezettudatásságát és segítőkészségét mutatja meg erényként.
Mindegyik videó az Apple „Switch” nevű weboldalára irányítja át a netezőt, amit kifejezetten arra készített a cég, hogy az Androidot vagy más rendszereket használó embereknek segítsen az iPhone-ra való átköltözésben.
Pár hónapja pedig a Samsung csapott oda az Apple-nek, ők egy reklámban cikizték ki az ájfónosokat.