Mobil

Érik a botrány az Android-atya új mobilja körül

Dömös Zsuzsanna
Dömös Zsuzsanna

újságíró. 2017. 07. 12. 07:00

Nem volt elég 30 nap Andy Rubin új cégének, az Essentialnak, hogy debütáló csúcsmobilját időben leszállítsa. A vásárlók aggódnak, mi a helyzet a májusban beharangozott, modulárisnak ígért készülékkel.
Korábban a témában:

Több hónapnyi spekuláció után május végén kiderült, milyen mobilon dolgozott eddig Essential nevű új cégével az Android-atyja, Andy Rubin. A mobilrajongók izgatottsága nem volt indokolatlan: már korábban is belengették, hogy egy olyan moduláris mobilt várható, ami a felső kategóriában versenyez.

Az előrendelések felvétele a bejelentés napján megkezdődött a cég weblapján keresztül, akkor azt ígérték, 30 nap múlva szállítják is a telefont. Ám a 30 nap letelt, és a felhasználók a kitűzött június 29-ig még nem kapták meg csomagjukat.

Itt az iPhone-gyilkos csúcsmobil
Ezzel bolygatná fel a mobilpiacot az Android alapítója.

Azóta további egy hét telt el, és az Essential részéről még nem érkezett válasz arra, hogy ténylegesen mikor is érkeznek meg a megvásárolt készülékek – a külföldi portálok, a Business Insider és a CNET se kapott semmilyen reakciót.

Többek szerint is az lehet a csúszás oka, hogy a cég a kamera minőségét próbálja javítani, míg mások szerint a gyártás során merülhetett fel valamilyen probléma.

Az Essential korábban elmondta, hogy olyan viszonteladókon keresztül is forgalmazzák majd a készüléket, mint a Sprint, a cég szóvivőjének elmondása szerint még idén elkezdik – bár pontos dátumot a Sprint szóvivője sem tud.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Young desperate man in casual clothes abandoned lost in depression sitting on ground street concrete stairs alone suffering emotional pain, sadness, looking sick in grunge lighting
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.