Mobil

Érik a botrány az Android-atya új mobilja körül

Nem volt elég 30 nap Andy Rubin új cégének, az Essentialnak, hogy debütáló csúcsmobilját időben leszállítsa. A vásárlók aggódnak, mi a helyzet a májusban beharangozott, modulárisnak ígért készülékkel.

Több hónapnyi spekuláció után május végén kiderült, milyen mobilon dolgozott eddig Essential nevű új cégével az Android-atyja, Andy Rubin. A mobilrajongók izgatottsága nem volt indokolatlan: már korábban is belengették, hogy egy olyan moduláris mobilt várható, ami a felső kategóriában versenyez.

Az előrendelések felvétele a bejelentés napján megkezdődött a cég weblapján keresztül, akkor azt ígérték, 30 nap múlva szállítják is a telefont. Ám a 30 nap letelt, és a felhasználók a kitűzött június 29-ig még nem kapták meg csomagjukat.

Itt az iPhone-gyilkos csúcsmobil
Ezzel bolygatná fel a mobilpiacot az Android alapítója.

Azóta további egy hét telt el, és az Essential részéről még nem érkezett válasz arra, hogy ténylegesen mikor is érkeznek meg a megvásárolt készülékek – a külföldi portálok, a Business Insider és a CNET se kapott semmilyen reakciót.

Többek szerint is az lehet a csúszás oka, hogy a cég a kamera minőségét próbálja javítani, míg mások szerint a gyártás során merülhetett fel valamilyen probléma.

Az Essential korábban elmondta, hogy olyan viszonteladókon keresztül is forgalmazzák majd a készüléket, mint a Sprint, a cég szóvivőjének elmondása szerint még idén elkezdik – bár pontos dátumot a Sprint szóvivője sem tud.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik