A OnePlus 3 2016 egyik legnagyobb sikere mobilos fronton. A kínai gyártó fixa ideája, hogy egy csúcskészüléknek nem kell feltétlenül drágának is lennie, így e filozófia mentén kerültek piacra az eddigi modellek. Az első két évben egy furcsa, sokakat idegesítő meghívó rendszerben lehetett csak a telefonokhoz hozzájutni, de idén ezt végre eltörölték. Máris itt az eredménye.
Carl Pei, a cég fiatal vezérigazgatója arról számolt be, hogy nehézségeik akadtak a rendelések teljesítésével. Ennek első jele az, hogy a premier óta egyre hosszabb kiszállítási idővel tudják csak vállalni a rendeléseket, ami azért van, mert nem számítottak ekkora sikerre Európában. Azt a kérdést azért halkan tegyük fel, hogy
Úgy tűnik mégis sikerült az európai vásárlóknak meglepniük a OnePlust, így a vezetőség úgy döntött, hogy átmeneti időre felfüggesztik a mobil értékesítését. Mindez Hong Kongon kívül az osztrák, a belga, a horvát, a ciprusi, a cseh, az észt, a francia, a görög, a magyar, az ír, az olasz, a lett, a litván, a luxemburgi, a máltai, a holland, a lengyel, a portugál, a román, a szlovák, a szlovén, végül a spanyol piacokat érinti.
A korlátozás jövő hét hétfőn (9-én) indul és szeptember 12-ig lesz érvényben. A cég ez alatt az idő alatt megpróbálja utolérni magát, kiszállítani a felgyülemlett rendeléseket, illetve lehetőség szerint átütemezni a gyártási folyamatokat. A bejelentés alatti hozzászólásokban többen felvetik, hogy mégis jó volt valamire a meghívó rendszer, de akad, aki szerint ez az akció csak arra jó, hogy a következő napokban még inkább megpörgessék az eladásokat. A OnePlus 3 jelenleg 9 napos kiszállítási idő mellett rendelhető.