Még meg se száradt a digitális tintapótlék azon a cikken, amelyben arról írtunk, hogy a Facebook jelentősen kibővíti a Messenger üzenetküldő lehetőségeit, és máris itt az első konkrét példa. A bejelentés többek között arról szólt, hogy dolgoznak a titkosított beszélgetéseken, vagy épp olyan megoldásokon, amelyekkel céges tartalmakat, esetleg hirdetéseket lehet beépíteni a szolgáltatásba.
Persze jöttek is a visszajelzések, hogy tessék, az ember véletlenül leírja a dildó szót egy chat közben, és onnantól csak szexshopok hirdetései ugrálnak fel, a valóság sokkal barátságosabb. Az első üzleti szolgáltatás máris megjelent a csevegőben, és egyáltalán nem irritáló, sőt, kifejezetten hasznos és barátságos.
A holland KLM légitársaság ugyanis úgy alakította át jegyfoglalási rendszerét, hogy amikor jegyet vásárolunk valamelyik járatukra, és közben beleegyezünk abba, hogy Messengeren is elérhetőek legyünk számukra, ők nyitnak felénk egy új csevegést. Ebben először elküldik a beszállókártyát digitális formában, valamint a járattal kapcsolatos alapvető információkat. Ezen felül itt tudatják velünk azt is, ha bármi változik (például a beszálláshoz előrejelzett kapu, vagy az indulás pontos időpontja), de mi is feltehetünk bármilyen kérdést a poggyász méretétől az egyéb ügyintéznivalókig, a légitársaság munkatársai itt fognak válaszolni.
David Marcus, aki a Facebooknál a Messenger fejlesztéséért felel, úgy fogalmazott, hogy ezt az újdonságot még sok hasonló követi majd a csevegőben, ráadásul azt is jelezte, hogy a KLM az első olyan légitársaság, amely a partnerük lett, szóval esélyes, hogy más repülési cégek is érkeznek a közeljövőben a (számukra) új kommunikációs csatornára.