Egy cég prosperálása nagyban függ az ügyfélszolgálattól, illetve segélyszolgálattól, hiszen a vásárolt termékek minősége mellett az is nagyon fontos, hogy ha esetleg akad valami gond, megoldandó probléma, akkor a felhasználók minél könnyebben, és adott esetben minél több felületen tudjanak segítséget kapni.
Manapság már leginkább az online ügyfélszolgálatot szeretjük, hiszen sokkal egyszerűbb otthonunk kényelméből elsírni a panaszt az interneten keresztül, mint felkerekedni, és személyen ellátogatni az ügyfélszolgálatra (pláne, ha esetleg egy cégnek nincs is ilyenje a városunkban). Az Apple nem kis cég, rengeteg vásárlója van, akik sokszor szorulnak segítségre, mert vagy szoftveresen, vagy hardveresen vesznek el a technikában, és ilyenkor nem restek billentyűt ragadni.
The Notes app has some awesome hidden tricks. A favorite of ours: how to turn lists into checklists. #AppleSupport pic.twitter.com/6fdzsRT1i4
— Apple Support (@AppleSupport) 2016. március 3.
Nekik lehet jó hír, hogy az Apple a mai nappal beindította Twitteren is a támogatást, ahol tippekkel, trükkökkel, és ügyfélszolgálattal várják a kedves felhasználókat, és rögtön az első tweetek jó kis tippeket adnak a Notes alkalmazással kapcsolatban. Jelenleg úgy néz ki, hogy az Apple képes minden egyes kérdésre direktben válaszolni, ám meglehet, hogy ez a későbbiekben majd változik. Addig viszont mindenki megkapja a neki járó választ abban a 140 karakterben, amit megszoktunk a Twittertől.