Média

Dancsó Péter résztulajdonos lett a Special Effects Mediában

Dancsó Péter, Fotó: Berecz Valter
Dancsó Péter, Fotó: Berecz Valter

Dancsó Péter, Magyarország egyik legismertebb YouTube-csatornájának, a Videómániának a tulajdonosa és készítője tulajdonrészt szerzett a többek között az ő menedzsmentjét is ellátó Special Effects Media Hungary Zrt.-ben – értesült a kreativ.hu szakportál.

A Special Effects Media menedzseli Dancsó népszerű Videómánia csatornája mellett Pamkutya, Viszkok Fruzsi, Unfield, Szalay Isti, Csecse Attila, FollowAnna és több más netes sztár YouTube jelenlétét is. Több mint 100 YouTube csatorna tartozik hozzájuk, illetve vannak saját gyártású tartalmai is, több mint 123 ezer feliratkozóval.

Szabó Gergő, a cég társalapítója és vezérigazgatója a Kreatívnak azt mondta, Dancsó Péterrel régi kapcsolatuk van, vele léptek először partneri kapcsolatra 2013-ban.

Azóta Péter fantasztikus utat járt be, hiszen a Videómániának ma már több mint 870 ezer követője van. Nekünk azonban még ennél is fontosabb az egymás irányába mutatott partneri hozzáállás és segítségnyújtás. Azt gondolom, hogy Péternek van szerepe a cég fejlődésében. Ezért döntöttünk úgy a tulajdonosokkal, hogy díjazni szeretnénk ezt a hozzáállását és lojalitását, és bevesszük a cég részvényeseinek körébe. Hiszünk benne, hogy számos további közös sikernek az alapját tesszük ezzel le!

Dancsó Péter is nyilatkozott a portálnak, azt mondta, örül, hogy mostantól már tulajdonosi szinten is részese lehet a partnercége sikerének.

Szabó Gergő azt nem árulta el a Kreatívnak, hogy Dancsó pontosan mekkora részesedést szerzett, de nyilvánvaló, hogy csak egy kisebbségi részesedésről lehet szó, hiszen már eddig is több tulajdonosa volt a cégnek. Müller Péter és Szabó Gergő alapítókon kívül a Central Médiacsoport, mely 2016-ban szállt be a cégbe, és ismert, hogy 33 százalékos részesedést szerzett akkor.

„A legnagyobb hazai közösségi véleményvezérekkel dolgozunk együtt”
Szabó Gergőt, a nemrégiben a Central Médiacsoport által részben megvásárolt Special Effects Media Hungary Zrt. alapítóját kérdeztük arról, megvan-e már a szükséges netes videogyártási kultúra Magyarországon.

Szabó arról is biztosította a portált, hogy a többi, a cég által menedzselt netes véleményvezérek csatornáit is ugyanúgy ki fogják ajánlani a hirdetőiknek, ahogy eddig is. Azt is mondta, a mostani lépésnek az is az egyik üzenete, hogy aki őket komolyan veszi, azt ők is extrán komolyan veszik, vagyis

azon túl, hogy igyekszünk minden partnerünket a legjobb tudásunk szerint kiszolgálni, különleges esetekben ezt lehet még szorosabbra is fűzni

– fogalmazott az a cég alapítója.

Dancsó Péter: Nem kell minden helyzetben viccesnek lenni
29 éves, övé az ország egyik legnagyobb internetes videócsatornája, a mainstream médiának viszont csak elvétve ad interjút.

A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft. tulajdonosi átfedésben van a Special Effects Mediát tulajdonló, a hírben megemlített Central Médiacsoporttal.

Kiemelt kép: Dancsó Péter, Fotó: Berecz Valter, 24.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik