Média

Új tag az MRSZ elnökségében

Mérő Ádám. Fotó: 24.hu / Fülöp Dániel Mátyás
Mérő Ádám. Fotó: 24.hu / Fülöp Dániel Mátyás

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) hétfőn bejelentette, hogy május 24-én tartott közgyűlésén a megbízói szektorban megüresedett helyre a tagság elnökségi tagnak választotta meg Mérő Ádámot, a Coca-Cola Magyarország regionális kommunikátorát.

Az üresedésre azért került, mert Grósz Judit, a Microsoft volt marketingigazgatója a megbízói oldalról átment az RTL Magyarországhoz, ahol digitális- és üzletfejlesztési igazgató lett.

„Pont jókor jött a hajó”
Február óta a Coca-Cola regionális kommunikátora, előtte 15 évig a Mindshare-nél dolgozott. Mérő Ádámot kérdeztük üdítőről, borról, gasztronómiáról.

A Magyar Reklámszövetség teljes 24 tagú elnöksége ezzel a következőképpen alakul:

Elnök:

  • Urbán Zsolt (1080P Reklámügynökség)

Megbízói szektor:

  • Baráth Péter (Vodafone Magyarország Zrt.)
  • Kádár Tamás (Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt.)
  • Mérő Ádám (Coca-Cola Magyarország Kft.)
  • Nagy Bálint – alelnök, egyéni tag (IBS)
  • Szabó Béla (Magyar Telekom Nyrt.)
  • Szollár Domokos (Mol Nyrt.)

Média szektor:

  • Bíró Pál (Google Information Technology Services Limited Hungary)
  • Guttengéber Csaba (Atmedia Kft.)
  • Hivatal Péter – egyéni tag
  • Vidus Gabriella, alelnök (M-RTL Televízió Zrt.)
  • Zalai Ágnes (Centrál Médiacsoport Zrt.)
  • Zájer Attila (TV2 Média Csoport Zrt.)

Szolgáltató szektor:

  • Aczél László (Young & Rubicam Budapest Kft.)
  • Gulyás János, alelnök (Wavemaker Hungary Kft.)
  • Liptay Gabriella – (KPMG Hungária Kft.)
  • Mezriczky László (Ispiro Consulting Kft.)
  • Novák Péter (Dentsu Aegis Network Hungary)
  • Pőcze Balázs (Mito Communiation Zrt.)

Tagozatok képviselői:

  • Dr. Bacher Gusztáv, Jogi Tagozat (Szecskay Ügyvédi Iroda)
  • Hantosi Bálint, OOH Tagozat (Outdoor Media Audit Kft.)
  • Kardos Gábor, IAB (Magyar Jeti Zrt.)
  • Sopov István, IAB (Sales Contact Kft.)
  • Vörös Csilla, Kutatói Tagozat (Nielsen Közönségmérés Kft.)
effie_index_independent_agency
Magyarok nyerték a kommunikációs világ Oscarját
Már harmadik éve kerül zsinórban egy magyar reklámügynökség az Effie Effectiveness Index listájának élére. A díj alapítása óta az ACG már négyszer nyert a független ügynökségek kategóriájában.

 

Kiemelt kép: Mérő Ádám. Fotó: 24.hu / Fülöp Dániel Mátyás

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik