Média

A Central Médiacsoporttal újul meg a GroupM Akadémia

digitális média
digitális média

Immár ötödik képzési körét indítja a GroupM utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia. A következő gyakornoki program ismét digitális fókusszal, de alaposan megújulva indul, a tervek szerint június elején. A négy hónapos gyakornoki programhoz ezúttal még több akadémista csatlakozhat, akik a Central Médiacsoporttal kötött partnerség révén nemcsak ügynökségi, hanem médiás oldalról is megismerhetik a digitális reklámpiacot.

A GroupM Akadémia május 18-ig várja a jelentkezéseket. A programba olyan felsőoktatási hallgatókat és pályakezdőket vár a GroupM és a Central Médiacsoport, akiket érdekel a digitális marketing, a média, az új marketingtechnológiák használata.

A gyakornoki programban részt vett akadémisták és a saját munkatársaink, ügynökségeink visszajelzései alapján szabtuk újra a programot olyan módon, hogy az még hasznosabb, még izgalmasabb legyen a fiatal pályakezdők és a GroupM számára is. Annak pedig külön örülünk, hogy a Central Médiacsoport képében elismert, a maga piacán vezető partner csatlakozott hozzánk. A szakemberképzés fontosságáról ugyanúgy vélekedünk, miközben médiás tapasztalattal, tudással színesedik a program. Ha lehet fokozni, most még inkább érdemes jelentkezni

– mondta el Török Diána, a GroupM Head of Digital Future munkatársa, a képzés vezetője.

A GroupM 2017 januárjában indította el utánpótlásnevelési programját, a GroupM Akadémiát. Az ott folyó képzések célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye a marketing szakmát, és támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára munkalehetőséget biztosítanak.

További részletek és jelentkezés a képzés honlapján.

(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft., mely tulajdonosi átfedésben van a Central Médiacsoporttal)

Kiemelt kép: Thinkstock

Ajánlott videó

Olvasói sztorik