Média
Lastest Article Webpage Advertising Announcement Concept

Pályakezdőkből profi médiatervezőket képeznek

24.hu
24.hu

2018. 01. 30. 00:02

Korábban a témában:

MediaAllStar néven új képzést és gyakornoki programot indít a GroupM Akadémia, a világ és Magyarország egyik legnagyobb médiaügynökségi csoportjának 2017-ben indult utánpótlásneveldéje. A tervek szerint február végén induló új oktatási programjuk célja, hogy olyan lelkes tehetségeket neveljen ki, akik a médiatervezés és -vásárlás terén jelenthetnek utánpótlást.

Az akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye a marketingszakmát, és  támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak, és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.

Az új program elindítása számunkra is nagyon izgalmas, a digitális után a médiaügynökségi szaktudás egy újabb, nagyon is fontos területére merészkedünk. Ezúttal esősorban olyan jelöltekre számítunk, akik szívesen dolgoznának nagy márkák kampányain, érdekli őket a marketingkommunikáció üzleti része, és nem ijednek meg a számoktól, sőt! A jelölteknek a képzés alatt is gyakornoki fizetést biztosítunk, és a legjobbaknak állást ajánlunk. Nagyon hiszünk abban, hogy ez a fajta gyakornoki program vonzó az Y és Z generációs munkavállalók számára, és hatékonyan segíti az ügynökségeinket is

– mondta el Török Diána, a képzés vezetője.

A marketingkommunikációs piac egésze gyorsan változik, és ehhez a szaktudásunknak is igazodnia kell. A médiatervezés és -vásárlás továbbra is a médiaügynökségek alapvető tevékenysége, és mint ilyen, abszolút méltó terep az utánpótlásnevelő programunk fejlesztésére

– tette hozzá Pajor Attila a GroupM operatív vezetője.

A toborzás már zajlik, február 5-ig lehet jelentkezni a képzés honlapján.

tv, gyerek
Nyaggatásmentesek a hazai reklámok
Legalábbis a reklámokat ellenőrző szervezet, az Önszabályozó Reklám Testület megállapítása szerint. Több mint 1200 reklámot és sajtóhirdetést ellenőriztek a gyerekek védelme érdekében.

Kiemelt kép: Thinkstock

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

firo: 16.10.2018, Football, Landerspiel, National Team, Season 2018/2019, UEFA Nations League, FRA, France - GER, Germany Bundescoach Joachim LOW, GER, before the game | usage worldwide
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.