Baráth Andrea személyében a Procter&Gamble-től igazolt új marketingigazgatót a több meghatározó hazai online és nyomtatott terméket, például a Nők Lapját és a 24.hu-t is megjelentető Central Médiacsoport.
A Central Médiacsoport menedzsmentjének márciustól kinevezett új tagjának kiemelt feladatai közé tartozik a termékportfólió marketingstratégiája mellett a médiavállalat tudásmenedzsment-rendszerének fejlesztése is. A csoportszintű marketingigazgatói pozíciót újonnan alakítja ki a vállalat. Az új marketingigazgató marketing – termék mátrix szervezeti struktúrában támogatja jövőben a Central kiadvány-portfoliójának marketing munkáit, valamint irányítja a cégcsoportos márkaépítési feladatait.
Baráth Andrea nagy tapasztalattal rendelkezik online kommunikációs, e-kereskedelmi, és üzletfejlesztési eszközök terén, melyet négy kontinens online FMCG piacai stratégiájának felépítésében és sikeres működtetésében alkalmazott. A szakember összesen tizenegy évet töltött a Procter & Gamble-nél, ahol pályakezdőként elhelyezkedve került először a cégcsoport budapesti majd regionális, genfi irodájába. Onnan hét évvel később a cincinnati központjába került, ahol globális háztartási vegyiáru digitális üzletágvezetőként sikerrel tervezte meg, és építette fel a háztartási termékcsoport portfóliójának globális online stratégiáját és e-kereskedelmi rendszerét. Baráth Andrea egy korábban tradicionálisan offline gondolkodású FMCG termékportfoliónak épített az elmúlt öt évben globális online stratégiát. Ennek az e-kereskedelmi tevékenységnek kritikus szerepe volt a P&G háztartási termékcsoport üzleti modelljeinek sikeres megújításában – emeli ki a Central közleménye.
A Central Médiacsoport nyomtatott kiadványai a hazai médiapiac meghatározó magazinjai, több közülük igazi családtag a magyar háztartásokban. Online kiadványaink is megkerülhetetlen vezetők saját szegmenseikben. Nagyon komoly szakmai tudás áll az erős, karakteres, tradicionális márkák mögött. Ez a tudásbázis az, amit piacvezető szerepünket megtartva fogunk továbbépíteni a jövőben is. Andreától azt várjuk, hogy az egyre turbulensebbé váló médiapiaci környezetben szerkesztőségeinkkel együttműködve vegyen részt az előttünk álló építkezés megtervezésében, és vezesse azt marketing, és üzleti intelligencia oldalról
– nyilatkozta a kinevezés kapcsán Mészáros Kinga, a Central Médiacsoport stratégiai vezérigazgató-helyettese.
Az innovációs lehetőségek folyamatos keresése és a kísérletezés olyan univerzális vezetői értékek, amelyek nélkül a piacok változását stratégiai szinten lehetetlen lenne irányítani, mindegy, hogy milyen szektorról, vagy termékről beszélünk. A marketing sosem volt izgalmasabb és komplexebb terület, mint napjainkban. A hagyományos kommunikációs eszközök mellett elengedhetetlen a digitális eszköztár folyamatos stratégiai fejlesztése. Az üzleti modellek megújításának egyik legfontosabb kihívása, hogy minden változtatással üzleti értelemben is értéket teremtsünk; fenntartsuk, és erősítsük az adott üzletág jövedelmezőségét. Számomra ez a siker mércéje
–mondta el Baráth Andrea.
Kiemelt kép: A Central Médiacsoport új marketingigazgatója