Média

Az Adaptive Mediánál a Budapest Business Journal

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 03. 02. 21:00

Korábban a témában:

Ezentúl az Adaptive Media értékesíti a Budapest Business Journal, a bbj.hu online hirdetési (display) felületeit – jelentette be a reklámértékesítő ház.

A site angol nyelven közöl helyi, regionális és nemzetközi merítésű gazdasági és üzleti híreket, valamint rendszeresen foglalkozik az ingatlanpiaccal is.

Az Adaptive-hoz tartozik a Viber, a Shazam, a TripAdvisor és az InMobi magyarországi értékesítése mellett több hazai sajtótermék, köztük az mno.hu, a valasz.hu, az mfor.hu, a 168ora.hu, a honfoglalo.hu, az idokep.hu, a vatera.hu, a 444.hu, az idokep.hu, a privatbankar.hu, a magyarnarancs.hu, a trendfm.hu és több más médium.

Group of multicultural friends using smartphone outdoors - People hands addicted by mobile smart phone - Technology concept with connected men and women - Shallow depth of field on vintage filter tone
Sok időt töltenek a magyarok a közösségi médiával
A magyar netezők legjellemzőbb médiafogyasztási platformja lett a social media, de a tévénézésre és online hírportálok látogatására fordított idő is jelentős maradt, derül ki a legfrissebb kutatási adatokból.
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Fotó: Bielik István / 24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.