Sipos Zoltán váltja Juhász Györgyöt a 2015-ben megalakított tartalommarketing tagozat élén a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) berkein belül. A piacedukációs célból létrejött tagozat eddigi vezetője, Juhász György elfoglaltságaira hivatkozva kérte új tisztségviselő választását. A tagozat egyhangúlag szavazta meg Sipos Zoltánt, a Kreatív Kontroll Kft. stratégiai igazgatóját.
2015-ben a tagozat content marketing kisokosával az alapokat már lefektette. A célunk idén továbblépni, és olyan részterületekre is releváns kutatással és piacfelméréssel jelentkezni mint például az influencer marketing, amely egyre fontosabb a tartalommarketing-stratégiák tervezése során. A piaci árak és várható megtérülések mégis homályban maradnak, ami miatt szükséges egy átfogó hazai elemzés a témában
– mondta el az új vezető.
Sipos Zoltán 2011-ben alapította és vezetője a cégnek, mely 2013-tól szereplője a hazai tartalommarketing iparágnak. A cég adja ki 2014 óta a a Kontent című tartalommarketingről szóló szaklapot.
A DIMSZ tartalommarketing-tagozatának tagja az 123RF, a Café Communications, a Tartalomgyár, a Virtual Call Center és a Crane.