Eladta teljes tulajdonrészét a Red Lemon Mediából Rubin Kata, a pr-ügynökség alapítója és korábbi társa, Farkas Franciska a We Are PR Kft.-nek, Hajagos Rita és Nagy Péter cégének – számolt be róla a Kreatív.
Hajagos Rita és Nagy Péter cége, a We are PR 2016-ban jelent meg mint társtulajdonos a Red Lemon Mediában, ahol most kizárólagos tulajdonossá vált.
Hajagos Rita a szakportálnak most azt mondta, már 2016-ban az volt a megállapodás, hogy végül teljesen kivásárolják a korábbi tulajdonosokat. Hasonlóan nyilatkozott Rubin Kata is, aki arról beszélt a portálnak, hogy közel másfél évtizeddel ezelőtt még egészen más ügyfélkörrel, teljesen más piaci körülmények között indította el a Red Lemont.
Azóta nemcsak a körülmények változtak rengeteget, hanem a cég is, hiszen egyszemélyes ügynökségből a piac meghatározó szereplője lett, mára közel negyvenen dolgoznak a Red Lemonnak és a profil is sokat formálódott. Két évvel ezelőtt akkori társammal, Farkas Franciskával eljutottunk arra a pontra, hogy azt éreztük, ezen a területen mindent elértünk, amit mi szerettünk volna. Persze nagyon sok lehetőség van még a cégben és a piacban is, de 2016-ban mi teljesen tudatosan úgy döntöttünk, hogy lépcsőzetesen kiszállunk, mert ennyi év után új impulzusokra van szükségünk, szeretnénk magunkat más területen is kipróbálni.
Hajagos Rita korábban Prágában, a Nike közép-európai központjában dolgozott, részt vett a világ vezető sportmárkájának több globális márkakommunikációs projektjében és díjnyertes rendezvényeinek stratégiai kidolgozásában. Ezt megelőzően a Nike hazai marketingcsapatát vezette, dolgozott a Motorolánál PR vezetőként, több rangos hazai és világszintű sportesemény sajtófőnökeként és kiemelkedő IT és telekommunikációs PR projektekben. Tulajdonostársa, Nagy Péter pénzügyi szakember, közel egy évtizedig a Concorde munkatársa volt, a Red Lemon előtt pedig sportrendezvény szervező vállalkozását irányította.
A Red Lemon 2005-ben jött létre, bulvárkommunikációs ügynökségként. Azóta üzleti kommunikációval, fogyasztói és vállalati kommunikációval (B2B, B2C) is foglalkoznak, olyan médiavállalatoknak is dolgoznak mint a Class FM, a Viacom, a Paramount Channel és a Central Médiacsoport.