Média

Új tulajdonosok a Red Lemonnál

Red Lemon Media rlm
Red Lemon Media rlm
Új tulajdonosok, új munkatársak, tendergyőzelmek, új piacok és új ügyfelek - így indult a Red Lemon éve.

Részesedést vásárolt a We are PR Kft., Hajagos Rita és Nagy Péter cége a Red Lemon kommunikációs ügynökségben.

Hajagos Rita
Hajagos Rita

Hajagos Rita az elmúlt években Prágában, a Nike közép-európai központjában dolgozott, részt vett a világ vezető sportmárkájának több globális márkakommunikációs projektjében és díjnyertes rendezvényeinek stratégiai kidolgozásában. Ezt megelőzően a Nike hazai marketingcsapatát vezette, dolgozott a Motorolánál PR vezetőként, több rangos hazai és világszintű sportesemény sajtófőnökeként és kiemelkedő IT és telekommunikációs PR projektekben.

Nagy Péter
Nagy Péter

Nagy Péter pénzügyi szakember, közel egy évtizedig a Concorde munkatársa volt, az utóbbi években pedig sportrendezvény szervező vállalkozását irányította.

Az új tulajdonosokkal egy időben két csoportvezető account és több új kolléga is csatlakozott a PR ügynökség csapatához. Bővült továbbá a rendezvény- és social portfólió, a tavalyi év zárásaként pedig a cég megnyerte az amerikai Prologis PR tenderét.  A piacvezető globális ipari-ingatlan vállalat teljes kommunikációjáért így a Red Lemon Media felel a magyar piacon.

A Progolis mellett több partnerrel bővül a Red Lemon Media ügyfélköre. 2016-tól a cég látja el a Nike hazai PR feladatait, valamint a Kiosk és a Babel Budapest éttermek, a Kovács Borház és a Paramount Channel folyamatos kommunikációját.

Rubin Kata
Rubin Kata

„Rita és Péter érkezésével igen fontos mérföldkőhöz jutottunk azon az úton, ahol 10 éve elindultunk. Az elmúlt időszakban minden tervünket teljesítettük, sőt túlteljesítettük. Nagyon jó éveket zártunk, az árbevételünk évről évre ugrásszerűen nőtt, bővült az ügyfélkör, olyan munkákat sikerült letennünk az asztalra, amelyekre úgy érzem, méltán lehetünk büszkék. Miután hisszük, hogy a növekedés útjába nem szabad állni, és hogy a jó is jobbá tehető, ezért tulajdonostársammal, Franciskával az elmúlt évben folyamatosan azon dolgoztunk, hogy végrehajtsuk az ehhez szükséges szervezeti fejlesztést.  A két új tulajdonos a saját területén komoly szakmai múlttal rendelkező, közismerten kiváló és elismert szakember, nem tudnék náluk jobb partnert elképzelni a Red Lemon jövőjét illetően. Személyüknek, kollégáink mellett minden ügyfelünk bizalmat szavazott, kifejezetten pozitívan fogadták érkezésüket, amellyel nem titkolt célunk a Red Lemon fókuszának nemzetközi kiterjesztése” – mondta Rubin Kata, a Red Lemon Media alapítója.

A Red Lemon Mediát továbbra is közösen irányítják a tulajdonosok. Az ügynökség szakmai vezetését Farkas Franciska Hajagos Ritával együttműködve látja el, Nagy Péter felel a cég pénzügyi és infrastrukturális vezetésért, a cég alapítója, Rubin Kata – ahogy tette az elmúlt években is – elsősorban szakmai tanácsadóként támogatja a működését és stratégiai kérdésekben segíti a döntéshozatalt.

A tulajdonosok már rövidtávon is fejlesztéseket terveznek a cégben, amelynek első lépéseként a Red Lemon social media divízióját erősítették több kiváló szakemberrel.

„Egyedülálló szakmai kihívásnak tartom, hogy az elmúlt évek külföldi tapasztalata után az egyik legjobb hazai mainstream kommunikációs ügynökségben folytathatom a pályafutásomat. Örülök, hogy újra itthon dolgozhatok, s nagyon hiszek a piacban, a csapatunkban és ügyfeleinkben, az előttünk álló lehetőségekben.  Terveink szerint az új felállásban a Red Lemon Media olyan piaci szereplővé válik a közeljövőben, amely a hazai kommunikációs piacon túl, a régióban, sőt nemzetközi porondon is megállja a helyét. Szolgáltatásainkat olyan új elemekkel bővítjük a digitális média és személyreszabott kommunikáció területén, amelyek jelenlegi és jövőbeni ügyfeleink kiszolgálásában új szintre emelik a PR fogalmát” – mondta Hajagos Rita.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik