Média

Új elnökségi tag az IAB-ban

Rusvai Richárd
Rusvai Richárd

Három jelölt, Gazsó Gábor (Evomédia-New Wave Media Group), Németh Iván (Ads Interactive) és Rusvai Richárd (Central Médiacsoport) közül végül Rusvai Richárd kapta a legtöbb szavazatot az IAB Hungary internetes reklámszakmai szervezet elnökségi tagjának választásakor a néhány nappal ezelőtti rendes taggyűlésén, derül ki a taggyűlésen történtekről szóló blogbejegyzésből.

Rusvai Richárd a Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Karán szerezte diplomáját. A médiaipar előtt a Casio magyarországi forgalmazójánál töltött be termékmenedzseri pozíciót. 2007-ben kezdett el a Sanoma Media Budapestnél (a mai Central elődjénél) mint account manager, majd két év után key account lett. 2010 és 2014 között a digitális key account csoportot vezette, majd 2016-ig, már a Centralnál, digitális értékesítési és fejlesztési vezetőként a key account csoport vezetése mellett, a cég digitális értékesítési stratégiájának kialakításában is részt vett. 2017 óta tölti be jelenlegi pozícióját, digitális értékesítési igazgatóként már a teljes értékesítésért és az ezzel kapcsolatos fejlesztésekért felel. Az IAB Hungary munkájában már régebb óta részt vesz, a médiaszekcióban, az Adex munkacsoportban képviseli a Central Médiacsoportot, és a sztenderdizálási munkacsoport vezetője.­

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, mely a nemzetközi IAB hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezetnek mintegy 80 tagja van. A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése, szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben, illetve egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába folyamatos kommunikáció.

web, browsing, digitális
Jól teljesített a magyar digitális médiapiac
9,4 százalékos bevételnövekedést ért el a hazai digitális reklámipar a tavalyi harmadik negyedévében.

(A 24.hu kiadója a Central Digitális Média Kft., mely tulajdonosi átfedésben van a hírben megemlített Central Médiacsoporttal.)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik