MediaAllStar néven új képzést és gyakornoki programot indít a GroupM Akadémia, a világ és Magyarország egyik legnagyobb médiaügynökségi csoportjának 2017-ben indult utánpótlásneveldéje. A tervek szerint február végén induló új oktatási programjuk célja, hogy olyan lelkes tehetségeket neveljen ki, akik a médiatervezés és -vásárlás terén jelenthetnek utánpótlást.
Az akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye a marketingszakmát, és támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak, és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.
Az új program elindítása számunkra is nagyon izgalmas, a digitális után a médiaügynökségi szaktudás egy újabb, nagyon is fontos területére merészkedünk. Ezúttal esősorban olyan jelöltekre számítunk, akik szívesen dolgoznának nagy márkák kampányain, érdekli őket a marketingkommunikáció üzleti része, és nem ijednek meg a számoktól, sőt! A jelölteknek a képzés alatt is gyakornoki fizetést biztosítunk, és a legjobbaknak állást ajánlunk. Nagyon hiszünk abban, hogy ez a fajta gyakornoki program vonzó az Y és Z generációs munkavállalók számára, és hatékonyan segíti az ügynökségeinket is
– mondta el Török Diána, a képzés vezetője.
A marketingkommunikációs piac egésze gyorsan változik, és ehhez a szaktudásunknak is igazodnia kell. A médiatervezés és -vásárlás továbbra is a médiaügynökségek alapvető tevékenysége, és mint ilyen, abszolút méltó terep az utánpótlásnevelő programunk fejlesztésére
– tette hozzá Pajor Attila a GroupM operatív vezetője.
A toborzás már zajlik, február 5-ig lehet jelentkezni a képzés honlapján.
Kiemelt kép: Thinkstock