Média
Médiapiac

Változás a Médiapiac újságnál

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 01. 18. 10:12

Korábban a témában:

A Médiapiac szaklapot működtető kft. csütörtökön bejelentette, februártól szövetségre lép a LifeTime Média reklámértékesítő céggel, vagyis egy sales house fogja árulni a szakújság reklámfelületeit. A megállapodás a 3.500 példányban terjesztett nyomtatott szaklapra és annak online felületeire, a havi átlagban 72 ezer egyedi látogatóval rendelkező mediapiac.com oldalra is kiterjed.

A kiadó mostanáig saját maga árulta a felületeit.

Azt írják, ez a megállapodás is része a lap tavaly elkezdődött megújításának. A Médiapiacot tavaly januárban megvásárolta Szakács László volt tulajdonostól, a lap addigi főszerkesztőjétől, illetve a Grabowski Digital Kft.-től az Observer Budapest Médiafigyelő. Szeptemberben főszerkesztőt is váltottak, M. László Ferencet kérték fel a feladatra, aki a Magyar Nemzettől érkezett az újonnan létrehozott Médiapiac Kft.-hez, és aki korábban a HVG-nél valamint a Népszabadságnál is dolgozott.

A LifeTime Média a portfóliójának bővülése miatt nemrég felvette Galambos Zsófiát értékesítői csapatába. Galambos a Médiapiaccal konkuráló Kreatív című lapot is megjelentető PPH Médiánál volt direkt ügyfél értékesítő.

A LifeTime Média azé a Ruszkai Nóráé, aki korábban a Sanoma Media Budapest vezérigazgató-helyettese volt. Épp tegnap írtuk meg, hogy ő kiszáll a LifeTime napi operatív irányításából, mivel az Amrop felsővezetői fejvadászattal foglalkozó globális cégnél lett Partner. Bár Ruszkai Nóra a tulajdonrészét a LifeTime-ban megtartja, a sales house irányítását a Sanoma volt kereskedelmi igazgatójára, Kürti Istvánra bízza, aki Ruszkaihoz hasonlóan 2016-ban került a LifeTime-hoz,  mely a sales house tevékenység mellett orvosi szaklap megjelentetésével is foglalkozik kiadóként.

Ruszkai Nóra
Fejvadászcégnél a Sanoma volt vezérhelyettese
Ruszkai Nóra, a Sanoma Media Budapest volt vezérigazgató-helyettese, a Lifetime Media jelenlegi tulajdonosa egy globális vezetői tanácsadó cégnél folytatja karrierjét, de megtartja a médiacégét is.

A Médiapiaccal kötött szövetség kapcsán Kürti István operatív vezető azt nyilatkozta, idén várhatóan tovább bővítik portfóliójukat, és a közel húsz magazinjuk mellett az online értékesítésre is egyre nagyobb fókuszt fognak helyezni. A LifeTime Media portfóliójába a saját maguk által kiadott orvosi tematikájú kiadványok mellett a BBC Goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC, a BabaKalauz, a Beauty Forum, a Szezon, az NGTLN magazinok, valamint a burda.hu, eLitMed.hu, szezon.hu, ngtln.hu, beauty-forum.hu, illetve a kepmas.hu hirdetési és szponzori felületei tartoznak, ez egészül ki a most bejelentett szaklappal és online felületeivel.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

HAMBURG, GERMANY - JULY 7:   (RUSSIA OUT)  German Chancellor Angela Merkel (R) and Russian President Vladimir Putin (L) arrive to the plenary session at the G20 Summit on July 7, 2017 in Hamburg, Germany. (Photo by Mikhail Svetlov/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.