Média

Változás a Médiapiac újságnál

Médiapiac
Médiapiac

A Médiapiac szaklapot működtető kft. csütörtökön bejelentette, februártól szövetségre lép a LifeTime Média reklámértékesítő céggel, vagyis egy sales house fogja árulni a szakújság reklámfelületeit. A megállapodás a 3.500 példányban terjesztett nyomtatott szaklapra és annak online felületeire, a havi átlagban 72 ezer egyedi látogatóval rendelkező mediapiac.com oldalra is kiterjed.

A kiadó mostanáig saját maga árulta a felületeit.

Azt írják, ez a megállapodás is része a lap tavaly elkezdődött megújításának. A Médiapiacot tavaly januárban megvásárolta Szakács László volt tulajdonostól, a lap addigi főszerkesztőjétől, illetve a Grabowski Digital Kft.-től az Observer Budapest Médiafigyelő. Szeptemberben főszerkesztőt is váltottak, M. László Ferencet kérték fel a feladatra, aki a Magyar Nemzettől érkezett az újonnan létrehozott Médiapiac Kft.-hez, és aki korábban a HVG-nél valamint a Népszabadságnál is dolgozott.

A LifeTime Média a portfóliójának bővülése miatt nemrég felvette Galambos Zsófiát értékesítői csapatába. Galambos a Médiapiaccal konkuráló Kreatív című lapot is megjelentető PPH Médiánál volt direkt ügyfél értékesítő.

A LifeTime Média azé a Ruszkai Nóráé, aki korábban a Sanoma Media Budapest vezérigazgató-helyettese volt. Épp tegnap írtuk meg, hogy ő kiszáll a LifeTime napi operatív irányításából, mivel az Amrop felsővezetői fejvadászattal foglalkozó globális cégnél lett Partner. Bár Ruszkai Nóra a tulajdonrészét a LifeTime-ban megtartja, a sales house irányítását a Sanoma volt kereskedelmi igazgatójára, Kürti Istvánra bízza, aki Ruszkaihoz hasonlóan 2016-ban került a LifeTime-hoz,  mely a sales house tevékenység mellett orvosi szaklap megjelentetésével is foglalkozik kiadóként.

Ruszkai Nóra
Fejvadászcégnél a Sanoma volt vezérhelyettese
Ruszkai Nóra, a Sanoma Media Budapest volt vezérigazgató-helyettese, a Lifetime Media jelenlegi tulajdonosa egy globális vezetői tanácsadó cégnél folytatja karrierjét, de megtartja a médiacégét is.

A Médiapiaccal kötött szövetség kapcsán Kürti István operatív vezető azt nyilatkozta, idén várhatóan tovább bővítik portfóliójukat, és a közel húsz magazinjuk mellett az online értékesítésre is egyre nagyobb fókuszt fognak helyezni. A LifeTime Media portfóliójába a saját maguk által kiadott orvosi tematikájú kiadványok mellett a BBC Goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC, a BabaKalauz, a Beauty Forum, a Szezon, az NGTLN magazinok, valamint a burda.hu, eLitMed.hu, szezon.hu, ngtln.hu, beauty-forum.hu, illetve a kepmas.hu hirdetési és szponzori felületei tartoznak, ez egészül ki a most bejelentett szaklappal és online felületeivel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik