Média
Ruszkai Nóra

Fejvadászcégnél a Sanoma volt vezérhelyettese

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 01. 17. 11:57

Korábban a témában:

Ruszkai Nóra, a Sanoma Media Budapest volt vezérigazgató-helyettese, a Lifetime Media kiadó és média sales house jelenlegi tulajdonosa egy nagy múltú vezetői fejvadászattal foglalkozó cégnél, az Amrop Kohlmann & Young folytatja karrierjét.

Ruszkai az Amropnál Partnerként vállalatvezetők kiválasztásában vesz részt.

Régóta kacérkodtam a fejvadászattal, karrierem során többször kerültem közel ehhez a pályához, de valahogy az utolsó pillanatban mindig eltérített valami. Most, sok-sok évnyi vállalatvezetői tapasztalattal a hátam mögött, éretten és megfontoltan lépek erre az útra. Úgy érzem, éppen a legjobbkor történt ez a találkozás a tulajdonosokkal, hiszen minden szempontból a maximumot tudom majd beletenni ebbe a munkába

– mondta el Ruszkai Nóra, aki egyébként összesen közel húsz évnyi felsővezetői tapasztalattal rendelkezik.

Ruszkai kérdésünkre elmondta, az új pozíciója mellett a Lifetime Media Kft.-ben megtartja tulajdonrészét. A Lifetime napi szintű irányításából azonban kiszáll, a sales house operatív ügyeit a cégnél 2016 óta dolgozó Kürti István viszi tovább operatív igazgatóként. Kürti korábban a Sanoma kereskedelmi igazgatója volt.

Ruszkai 1999-től 2010-ig dolgozott a Sanoma Media Budapestnél (a Central Médiacsoport elődjénél), ahol kilenc évet töltött vezérigazgató-helyettesként Szabó György vezérigazgató mellett. Ruszkaihoz tartozott a Sanomában a magazindivízió, az üzletfejlesztés, a kereskedelmi igazgatóság, a központi marketing és pr-tevékenység felügyelete, emellett 2006-tól a Story tévécsatornákat működtető részvénytársaság vezérigazgatója is volt. A szakember 2010 júniusában közös megegyezéssel távozott a Sanomától, majd egy ideig a Sanomától a Figyelő hetilapot épp akkortájt átvevő Word Communicationsnél, a ma már Mediacityként ismert kiadónál dolgozott szaktanácsadóként, de innen elég hamar távozott. Ruszkai ezt követően tulajdonos lett az orvosi szaklapokat kiadó Litaretura Medica Kiadóban, melyet Lifetime Médiára nevezett át, illetve az addig lapkiadással foglalkozó cég tevékenységét más kiadók magazinjainak reklámértékesítésével bővítette ki. Ruszkai a Sanoma előtt az Unilevernél, Levi Strauss-nál és MultiChoice-nál is betöltött vezetői pozíciókat. A szakember hosszabb időt eltöltött coachként és trénerként is, illetve néhány évig az Egyesült Államokban és Kínában is élt.

Nagyon örülünk annak, hogy Nóra csatlakozik hozzánk, hiszen régóta kerestük azt az új Partnert, aki mind kapcsolatrendszerével, mind piacorientált hozzáállásával újabb lendületet tud adni nagy múltú, idén 25 éves cégünknek

– nyilatkozta David Young, a Amrop Kohlmann & Young egyik tulajdonosa és a vállalat ügyvezető partnere Ruszkai érkezése kapcsán.

Az Amrop Kohlmann & Young egyike az első fejvadász cégeknek Magyarországon, így a tradíciók rendkívül fontosak számunkra. Ugyanakkor elérkezettnek éreztük az időt arra, hogy a jövő felé is lépjünk egy nagyobbat, így Nóra érkezése a lehető legjobbkor történt

– tette hozzá Richard Kohlmann, a vállalat másik tulajdonosa és managing partnere.

A világ 52 országában 73 irodájával az Amrop az egyik legnagyobb globálisan jelen lévő felsővezetői fejvadász cég immár 40 éve.

Médiapiac
Változás a Médiapiac újságnál
A LifeTime Média fogja értékesíteni a szaklap és a kapcsolódó online portál felületeit.
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Gyomaendrőd, 2013. május 22.
Egy utas gyorsvonati pótjegyet vásárol a gyomaendrődi vasútállomáson 2013. május 22-én. A MÁV május közepétől gyorsvonati felárat vezetett be egyes gyors- és sebesvonatokon. Az érintett járatokra kötelező lesz pótjegyet váltani.
MTI Fotó: Rosta Tibor
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.