Több poszton is új vezetőkkel kívánja tovább erősíteni pozícióját a magyar sörpiacon a Heineken Hungária. Palkó András személyében néhány hete új igazgató vezeti a cég marketing és trade marketing szervezetét. Új szerepében a szakember a kereskedelem támogatási osztályt is irányítja. Kinevezése előtt Palkó András vendéglátás és trade marketing igazgatóként, azt megelőzően pedig group márkamenedzserként dolgozott a vállalatnál, a Soproni és a helyi márkák csapatának élén, korábban pedig a Carlsbergnél, illetve a British-American Tobacconál felelt kereskedelmi és marketing területekért. „András feladata lesz a magyarországi márkastratégiánk további erősítése, a prémium portfólió hosszú távú építése” – mondta el José Matthijsse vezérigazgató.
Változás volt az értékesítési igazgatói poszton is. Eszéki Zoltán lett az országos értékesítési igazgató. Új szerepében a kiskereskedelmi és horeca üzletágat, valamint a nagykereskedelmi és e-kereskedelmi részlegeket is vezeti a szakember, aki szintén a szervezeten belülről érkezett: tizenegy éve dolgozik különböző értékesítési pozíciókban a sörmárkánál. Korábban tizenkét évig a Pepsi magyarországi leányvállalatánál volt, felelősségi körébe tartozott például a vállalat új értékesítési stratégiájának és szervezetének felépítése is.
A Heineken 2017-ben soproni üzemében 30 százalékos kapacitásbővítést hajt végre.
Kiemelt kép: Palkó András marketingigazgató