Média

Közösködik az Eurosport és a Snapchat

Eurosport
Eurosport

Megállapodást kötött az Eurosport tulajdonosa, a Discovery Communications a Snapchat céggel, így a sportcsatorna a jövőben a Snapchat felhasználóinak egyedi és eredeti videótartalmakat kínál majd. A stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást a 2018-as pjongcsangi téli olimpiához kapcsolódik, és így a Snapchat felhasználói az alkalmazás Discover platformján különböző típusú tartalmak formájában egész Európában nyomon követhetik majd az olimpia legizgalmasabb pillanatait.

A Discovery és az Eurosport a hirdetőknek is lehetőséget nyújt, hogy az olimpia történetmesélő erejével érjék el a fiatalabb és elkötelezettebb rajongókat az összes képernyőn.

Ez az első alkalom, hogy a Snap európai szintű, többnyelvű megállapodást kötött. Ez a többi márka számára is egyedi lehetőséget teremt arra, hogy friss, mobilra készült tartalmakkal és arculattal érjék el a fiatalabb generációt az olimpia alatt. A tartalmak között lesznek a színfalak mögött készült felvételek olyan sportágakban mint a snowboard, a lesiklás, a freestyle sí és a jégkorong, illetve a rajongók számára fontos sportolók és influencerek releváns tartalmai.

A több rétegű partnerség része lesz az Our Stories – a snapchatterek által készített válogatott tartalmak –, illetve a Publisher Stories történetei, amelyeket az Eurosport válogat össze a téli olimpiai játékokhoz kapcsolódóan. Az Our Stories elérhető eredeti tartalmai így kiegészülnek az Eurosport prémium olimpiai felvételeivel, amelyek az olimpia minden percét rögzítik, és megjelennek a márka streaming szolgáltatásán, az Eurosport Playeren is.

A Snapchatet naponta mintegy 57 millióan használják Európában (Franciaországban és az Egyesült Királyságban az okostelefonozók 25 százaléka). Az aktív felhasználók naponta húsz alkaommal nézik meg, és kameráikkal mintegy 3 milliárd snapet posztolnak. Egy snapchatelő naponta mintegy 30 percet (a 25 év alatti 40 percet) tölt el az alkalmazással.

A Snapchat és a Disovery Communications idén már együttműködött az Egyesült Államokban. Ennek során a Snapchat Discover platformjára dedikált, mobilra készített műsort hoztak létre. Az együttműködés első eredménye, a Shark Week on Snapchat júliusban indult. A műsort egy hét alatt 17 millióan nézték meg Snapchaten.

A Discovery Communications rendelkezik a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás jogaival 50 országra.

Eurosport
Visszaadja az Eurosportot és a Discovery-t az Invitel
Az Invitel közel egy éve dobta ki az összes, Discovery Networkshöz tartozó csatornát, így az Eurosportot és a Discovery Channelt a kínálatából, de novembertől helyreáll a világbéke, sőt.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik