Matolcsy György jegybankelnök fiának, Matolcsy Ádámnak a cége, a New Wave Media Group veszi át a Femcafe reklámértékesítését – derül ki a női portál közleményéből.
A közlemény alapján október 2-től veszi át az Adaptive Media sales house-tól a New Wave Media Group a Femcafe felületeinek értékesítését.
A Femcafe idén júliusban váltott tulajdonost. A tulajdonosváltást a Femcafe addigi többségi tulajdonosa és ügyvezetője, Csereklei Zoltán a 24.hu-n jelentette be elsőként, és azzal magyarázta a lépést, hogy új kihívásokat keresett. Cserekleivel egyidejűleg Zaránd Attila kisebbségi tulajdonos is eladta a tulajdonrészét a portált működtető Netrise Hungary Kft.-ben.
A vevőről hamar kiderült, hogy az nem más mint Bessenyei István Luxumburgban élő negyvenkilenc éves magyar, aki korábban Dirk Gerkens (az Andy Vajna érdekeltségében lévő TV2 vezérigazgatójának) tanácsadója és Hajdú-Sarka Kata üzlettársa is volt a sztárok közösségi médiás felületeit értékesítő Nakama&Partners nevű cégben, emellett jelenleg is a Fidesz-kormány által favorizált, számos állami megbízást elnyert Valton Security nevű biztonsági cég egyik tulajdonosa, akinek neve Rogán Antal propagandaminiszter elhíresült helikopterezése kapcsán is előkerült.
A Femcafe reklámértékesítését most átvevő New Wave Media (a valamikori Origo Zrt.) idén nyáron jelentette be, hogy Matolcsy Ádám, a jegybankelnök fiának bútoripari cége, a Magyar Stratégiai Zrt. lett a tulajdonosa. A New Wave Media Group időközben az Evomedia nevű reklámértékesítő házat is bekebelezte. Matolcsy vállalata ezzel az egyik legnagyobb digitális hazai reklámértékesítő céggé vált. Az ügyletnek köszönhetően Matolcsyék értékesíthetnek a nepszava.hu-tól kezdve Bálint Gazda weboldalának reklámfelületéig számos hazai digitális reklámhelyet. Ez a portfólió bővül most tovább a Femcaféval.