Média

Matolcsyékhoz kerül az Evomedia is

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2017. 09. 19. 15:09

A Népszava online-tól Bálint Gazda reklámfelületéig szinte mindent a jegybankelnök fiának cége, az Evomediával egyesülő New Wave Media Group (a volt Origo Media) árulhat, és az egyik legnagyobb szereplő lesz a hazai online reklámpiacon.
Korábban a témában:

Egyesül az ötödik legnagyobb hazai online reklámértékesítő ház, az Evomedia sales house, valamint a New Wave Media Group (a volt Origo Media Zrt.) értékesítési csapata és portfóliója, jelentette be kedden  az Evomedia, valamint a Matolcsy Ádám (Matolcsy György MNB-elnök fiának) érdekeltségében lévő New Wave Media.

Tájékoztatásuk alapján az Evomediát a jövőben is az eddigi menedzsment (Gazsó Gábor, Péli Árpád, Somogyi Péter) vezeti majd. Az Evomedia cég tulajdonosa a New Wave Media Group lesz. A fúziót követően a Matolcsy-cég a közlemény állítása szerint az egyik legnagyobb elérésű online reklámpiaci szereplővé válik.

A Népszava, a Hírkereső, az Árukereső és sok más oldal is Matolcsyhoz kerül

Az Evomedia portfóliója jelenleg havonta 3,4 millió embert ér el és 308 millió oldalletöltéssel rendelkezik (forrás:  Gemius – DKT 2017/08, 15+ belföldi közönség). Portfóliójuk része többek között az Árukereső, a Használtautó, az Autónavigátor, a Hírkereső, a Kapu, a Sony csatornák online oldalai (AXN, Viasat, Sony Movie és Sony Max channel), az Egyszervolt, a Mesetv, a Népszava, a Faktor, az Időjárás.hu, a Bálintgazda, a Funzine, a TraffiHunter, a Harmonet, az Urban-eve, az Adó, a Jogászvilág, a Net.jogtar, a HG, a Múlt-kor, a Nyugdíjguru, a Gépnarancs, a Gondola, a Pcforum, a Prog, a Testbike, a Lánglovagok, a Konyhamester, a Morzsafarm, a Képtelenség,a  Zene, a Videosmart, a Kertvarázsmagazin, a Nőinetcafé, a Cafepress oldalak, továbbá az Optimusz, a Massmail, az Ego-media, a Targetmax, az Utazók és a Lépéselőny eDM adatbázisok.

A New Wave Media hálózata havonta 4,4 millió felhasználót szólít meg és 453 millió oldalletöltést generál. Hozzá tartozik az Origo, a Freemail, a Life.hu, a Videa, a Köpönyeg, a Travelo, a Reblog, a Welovebudapest, a Welovebalaton, a Szeretlekmagyarország, a Menetrendek, a VS.hu, a She.hu, a Newsfeed, az Üzletrész, az Origo Sport, a GP Hírek, a Hirado.hu, a Mediaklikk.hu, az M4sport.hu, a Tvpaprika, a SportTV, a Paramount Channel, a Minimax, a Nickleodeon, a Comedy Central, a MusicTV, a LifeTV, az Ozone TV, a Pcguru, a Soroztjunkie, a Szoftverbázis, a Sztaki Szótár, a Kvízpart, és az Adnetwork további 45 weboldala, valamint az Optimail eDM adatbázis.

Az együttműködés 2018. január elsejével lép életbe, de az előkészítő munkálatok és a közös fejlesztések már zajlanak – közölték a felek.

Gazsó Gábor, az Evomedia kereskedelmi igazgatója elmondta:

Nemzetközi és hazai trend, hogy erősödik a hirdetési piac koncentrációja. A nagy digitális szereplők közötti ilyen szoros együttműködésre azonban itthon még nem volt hasonló példa. Véleményem szerint ez a jövő, az új, egyesített portfólióval pedig elérés, inventory, innováció és fejlesztés terén is képesek leszünk ellépni a konkurensektől. Kiemelt hangsúlyt szánunk az online videóhirdetések, a branded content, a programmatic, valamint az adatokra épülő célzott megoldásoknak. Választ és alternatívát fogunk mutatni a hirdetőknek, hogy miért éri meg jobban számukra a mi portfóliónkban hirdetni az egyre nagyobb teret hódító nemzetközi szereplőkkel (Google, Facebook, Youtube, Instagram, Snapchat) szemben. Ehhez a megfelelő méretű portfólió mellett innovatívnak, gyorsnak és kreatívnak kell lennünk, amihez remek partnerre és csapatra találtunk a New Wave Media Groupban.

Matolcsy Ádám, a New Wave Media Group Zrt. tulajdonosa szerint egy kivételes lehetőségű együttműködés jön létre:

Az új, közös portfólió kivételes lehetőséget teremt mindkét fél számára. Az Evomedia menedzsmentje, értékesítési tapasztalata és innovatív gondolkodása garancia a sikeres működésre, remekül ki fogja egészíteni a New Wave Media Group kreatív hirdetési megoldásait, és a közös munka rendkívül sok fejlesztésnek ad teret. Nagyon bizakodó vagyok a lehetőségeket tekintve, számunkra és a hirdetők számára is új fejezet kezdődik a hazai online hirdetésértékesítésben, hiszen a legtöbb digitális márkát az Evomedia fogja kezelni.

Az Origo-New Wave 79 millióért kapta meg a közmédia online reklámfelületeit
Az MTVA utólag, néhány nappal a szerződés által érintett kilenc hónapos időszak kezdete után papírozta le az ügyletet az MTVA digitális reklámfelületeihez hozzájutó Origo Mediával.
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

LAS VEGAS, NEVADA - OCTOBER 10:  LeBron James #23 and Lance Stephenson #6 of the Los Angeles Lakers celebrate after James made a shot against the Golden State Warriors and was fouled during their preseason game at T-Mobile Arena on October 10, 2018 in Las Vegas, Nevada. The Lakers defeated the Warriors 123-113. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement.  (Photo by Ethan Miller/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.