A LifeTime Media bejelentette, hogy október elsejétől Miczinkó Katalin veszi át a vállalat reklámértékesítői területének, azaz a sales house részlegének vezetői feladatait.
Az új értékesítési igazgató több mint húszéves médiapiaci tapasztalattal rendelkezik. Karrierjét a Magyar Telefonkönyvkiadó értékesítési vezetőjeként kezdte, majd 18 éven át volt a Ringier / Mediaworks kiadó értékesítési igazgatója, ahol a napilap-, magazin- és online területeken egyaránt felelt a kiadó hirdetési bevételeiért. Ezt követően számos médiapiaci projektet menedzselt az elmúlt évek során. 2016 elejétől a Geomedia kiadó értékesítési igazgatója is volt.
Miczinkó Katalin feladata lesz a LifeTime kiszélesedett magazin portfóliójának menedzselése, illetve emellett az egyre növekvő online portfólió piaci bevezetése is.
Nagy örömmel vállaltam el a feladatot, hiszen nem mindennap adatik meg egy valódi építkezésben részt venni. Úgy hiszem, hogy a több mint 20 éves tapasztalatommal komolyan hozzá fogok tudni járulni a LifeTime fejlődéséhez és a portfólió megerősítéséhez
– mondta el Miczinkó Katalin.
A LifeTime Media ugrásszerű fejlődési szakaszon van túl, most a piaci pozíciónk megszilárdítása, illetve az online portfóliónk piaci bevezetése és kiszélesítése lesz a fókuszban. Kati ebben lesz segítségünkre
–ezt már Ruszkai Nóra, a LifeTime Media ügyvezetője, egyben a vállalat társtulajdonosa fűzte hozzá.
A LifeTime Media Kft. sales house részlege jelenleg hét értékesítési tanácsadót foglalkoztat. A LifeTime Media a saját kiadványai mellett a BBC Goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC, a BabaKalauz, a Beauty Forum, a Szezon, az NGTLN magazinok, valamint a www.burda.hu, www.eLitMed.hu, www.szezon.hu, www.ngtln.hu, www.beauty-forum.hu, illetve www.kepmas.hu hirdetési és szponzori felületeit értékesíti.