Arculatot váltott tegnap a TV Paprika, az AMC Networks International gasztrocsatornája. A tévécsatorna megőrizte ugyan jól ismert logóját, de minden más elemet felfrissített. Tíz éve ez az első igazán látványos frissítés, ami a logót leszámítva kiterjed minden adásba kerülő, úgynevezett on air elemre, a színekre és zenére is. A TV Paprikát üzemeltető AMC Networks és az általa tender keretében kiválasztott KGB Studio célja egy frissebb, lendületesebb, alkotásra inspiráló arculat elkészítése volt. Az új arculat a művészet formanyelvével igyekszik kifejezni azt, hogy a főzés sokkal több mint a hozzávalók egymásra pakolása egy edényben, a főzés öröme, egy étel elkészítése már hétköznapi szinten is alkotás, hiszen kreativitást, egyediséget igényel.
A műsorokat, reklámokat hat új ident köti össze és vezeti fel, melyekben a hozzávalók a vászonra hullanak és fröccsennek egy-egy olajfestményt alkotva, amelyek végül látványos fogásokká változnak a képernyőn. Így készül néhány ecsetvonással a gyümölcstorta, a saslik vagy épp a wokban sült zöldségek.
Van is egy videó arról, milyen az új arculat.
A KGB Studio képviseletében Kling Béla és Sólyom Tibor, illetve a megrendelő AMC Networks Creative Services csapata, Lakatos György, Gergely Zoltán, Török Miklós, valamint Szekeres László kreatív vezető dolgozott a projekten.
Elindult a Dóra a piacon
Az arculatváltást egyébként a Dóra a piacon című saját gyártású, nagyszabású gasztrosorozat tegnapi premierjére időzítették. A műsor – melynek háziasszonya Havas Dóra – különlegessége, hogy azon túl, hogy a stúdió falait átlépve az ország legszebb piacain is forgattak, a magyar mellett a cseh és szlovák, illetve a román TV Paprikára is elkészült a sorozat népszerű helyi műsorvezetőkkel és helyi piacokon. Az új gasztrosorozat célja bebizonyítani, a piacra járás újra életünk szerves részévé vált és egyre több termelői piac nyílik izgalmasabbnál izgalmasabb alapanyagokkal. Ehhez a műsorhoz is van egy videó: