Megújult a televíziós műsorterjesztő és internetes kábelszolgáltató, a UPC Magyarország arculata és szlogenje. A cég ezentúl az „Élmény minden pillanat” szlogent használja, amivel azt próbálják kifejezni, hogy a szolgáltató elkötelezett, hogy az ügyfelek a lehető legjobban érezzék magukat otthonukban. A cég a régi logójához is hozzányúlt, az zöld hátteret kapott, a közepén lévő szirmokhoz viszont ragaszkodtak. A zöld háttérnek és a szirmok kékből fehérre alakításának köszönhetően viszont végre nincs az az érzése az embernek, mintha a Főgáz közműszolgáltató egyes elemeiben hasonló logóját látná.
Az új arculattal már találkozhatnak a cég ügyfelei az üzletekbe betérve, valamint a vállalat weboldalán. Ezenkívül mivel a márka megújításához reklámkampány is kapcsolódik, az új arculattal már a buszmegállókban és televíziós szpotokban is találkozni lehet.
A szolgáltató a termékkínálatát is megújítja, ennek jegyében Happy Home almárkát vezetnek be, valamint megnövelik az internetszolgáltatásuk alapsebességét másodpercenkénti 120 megabitre. Jelezték továbbá, hogy ezentúl minden új előfizetéshez jár náluk a gyors WiFi-használatot biztosító Connect Box nevű router.
További érdekesség, hogy a műholdas UPC, a UPC Direct arculatát egyelőre változatlanul hagyták, legalábbis a weboldalukon még semmi jele nem látszik a megújulásnak, így ha valaki egyszerre ügyfele a műholdas és a kábeles UPC-nek, akkor egyelőre eltérő dizájnnal fog találkozni.