Média
Oláh Viktória és Kováts Botond

Új marketingvezetők a Canon élén

Korábban a témában:

A Canon bejelentette, hogy európai szervezeti átalakításának részeként Kováts Botond lett a fogyasztói üzletág regionális marketingvezetője, míg a Canon Hungária új vállalati és marketingkommunikációs vezetője Oláh Viktória lett.

Kováts három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként, azt megelőzően a Samsung Magyarországnál dolgozott. Új feladatkörében a Canonnal négy ország marketingfeladatait menedzseli: a központi márkastratégia alapján Magyarország mellett Csehország, Szlovákia és Lengyelország marketing csapatainak munkáját irányítja.

Oláh az utóbbi öt évben autómárkák hazai teljes körű kommunikációját irányította, előbb a Ford, később a Hyundai márkák importőreinél. A megbízói oldalra másfél évtizednyi ügynökségi tapasztalattal érkezett: csoportvezetőként médiastratégiát, taktikai kampánytervezést és ehhez kapcsolódó feladatokat látott el a Mindshare médiaügynökségnél, ahol ügyfélkapcsolatokért is felelt és részt vett az ügynökségi szolgáltatások fejlesztésében.

Kiemelt kép: Oláh Viktória és Kováts Botond

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.