Média

Tovább erősít Habony Árpád hitelezője tévés fronton

Hamarosan már 40 tévécsatorna reklámidejét értékesítheti az Atmedia, a Habony Árpád hitelezőjeként, az Orbán-kormány volt tanácsadójaként és idén nyár óta a Mandiner portál tulajdonosaként is ismert Tombor András cége. A legújabb csatornájuk a Boomerang gyerekcsatorna.

A Turner Broadcasting ugyanis kedden bejelentette, hogy októbertől megnyitja második gyermekcsatornáját a magyarországi hirdetők számára, a bejelentés alapján pedig a reklámértékesítést az Atmedia fogja végezni.

A Boomerang a Cartoon Network testvércsatornája, mely a Warner Bros., a Hanna-Barbera, az MGM, a Cartoon Network és más kortárs filmforgalmazók gyűjteményeiből kínál rajzfilmeket a 4-9 éves korcsoport számára. A Boomerang ad otthont a Tom és Jerry, a Bolondos Dallamok és a Scooby-Doo rajzfilmeknek, illetve egy sor újonnan megvásárolt kortárs sorozatot is vetítenek, például ilyen az Oddbods, a Happó család, az Én és a lovagom, a Dorothy Óz földjén, amely a klasszikus Óz, a csodák csodája filmen alapul, illetve az átdolgozott Flúgos futam sorozat, amely a bolondos Hanna-Barbera klasszikus előtt tiszteleg. Az új, egyéb animációs stúdióktól megvásárolt műsorok közé tartozik a Kókusz Kokó, a kis sárkány, és a Pat, a kutya sorozat is.

A Boomerang mindig is az időtlen kedvencek közé tartozott, amely generációkon átívelő szórakozást nyújt, átértelmezte a közös családi televíziónézés élményét, ezáltal lehetővé téve a hirdetők számára, hogy egy széles közönséget érjenek el. A reklámértékesítés megnyitása stratégiánk legújabb állomása, amely a helyi piacon elért sikereinkre épít

– nyilatkozta Paromita Dey, a Turner hirdetés-értékesítési igazgatója.

Megtiszteltetés számunkra, hogy a Boomerang csatornát is gyermek portfóliónkban kínálhatjuk. Az időzítés tökéletes, hiszen most kezdődik az egyik legjelentősebb gyerekeket-célzó hirdetési szezon. Örömmel tekintünk az elé, hogy partnereink minél szélesebb körét tehessük láthatóvá ezen a platformon. Értéknövelt, célzott megoldásokkal állunk majd hirdetőink rendelkezésére, amely keretében adatokkal biztosítjuk, hogy elérjék célcsoportjukat: a gyermekeket és szüleiket. A Boomerang nem csak a gyermekpiacon betöltött pozíciónkat erősíti, de egyszersmind teljes portfóliónkat is erősebbé teszi

– tette hozzá Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

Néhány hete derült ki, hogy az Atmedia fogja értékesíteni az új Sony-csatornák reklámidejét is Magyarországon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik