Média

Új kézben a Panasonic kommunikációja

Korábban a témában:

A Próbakő Kommunikáció nyerte meg a a Panasonic magyarországi public relations tevékenységeinek menedzselésére vonatkozó tenderét.

A meghívásos tendert a márka Prágában tevékenykedő közép-európai lead ügynöksége, a Phoenix Communications menedzselte. A Próbakő feladatai a hagyományos sajtókapcsolati munka mellett terméktesztek szervezésére, illetve study tourok szervezésére is kiterjed.

A munka fókuszában a Panasonic márka fogyasztói termékei állnak: televíziók, kamerák és videokamerák, otthoni szórakoztatóelektronika, okosotthon, háztartási kisgépek, szépségápolási termékek és kiegészítők. Az ügynökség feladata ezenkívül a vállalati hírekkel kapcsolatos médiakapcsolati feladatok menedzselése, valamint a különállóan kezelt Technics audio márka népszerűsítése.

20+4 trend, ami meghatározza jövőre a céges kommunikációt
Hazai, meghatározó iparági szereplők szedték össze, melyek lesznek 2018 legmeghatározóbb marketingkommunikációs trendjei.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.