Média

Tíz év után új kézbe kerül a BMW marketingje

Pieter Nota
Pieter Nota

Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja jövő év január elsején átadja a vezetői székét, hogy 2018 június végi nyugdíjba vonulása előtt néhány hónapig a BMW Group kiemelt képviselőjeként tevékenykedjen a vállalatcsoport nagy-britanniai piacán – jelentette be az ismert autógyártó-márka.

Ian Robertson, a leköszönő vezető
Ian Robertson, a leköszönő vezető

A szakember utódja az évtizedes nemzetközi tapasztalattal rendelkező holland szakember, Pieter Nota, a Philips jelenlegi marketingigazgatója lesz, aki az autómárka globális értékesítési- és marketingfeladatainak igazgatása mellett a vállalatcsoport vevőszolgálati részlegének irányítását is átveszi.

A változás kapcsán az autómárka felügyelőbizottságának elnöke, Norbert Reithofer méltatta a nyugdíjba vonuló igazgatót, mivel szerinte az elmúlt közel egy évtized alatt hosszú távon fenntartható jövő felé irányította a BMW, a BMW i és a BMW M márkákat, a kihívásokban bővelkedő gazdasági nehézségek idején is folyamatos növekedéshez segítette a vállalatot, újabbnál újabb értékesítési rekordot állítva fel.

Köszönöm neki ezt a kimagasló teljesítményt és hatalmas örömömre szolgál, hogy a BMW Group márkanagyköveteként továbbra is a vállalatcsoportnál marad, ráadásul Nagy-Britanniában, amelyre az egyik legjelentősebb értékesítési és gyártási régiónkként tekintünk

– fogalmazott Norbert Reithofer.

Pieter Nota amellett, hogy jelenleg a Philips marketingigazgatója, a vállalat szórakoztatóelektronikai termékekért és üzleti megoldásokért felelős részlegeinek is ügyvezető alelnöke. Ezt megelőzően a Beiersdorf AG igazgatótanácsának nemzetközi marketingért és innovációkért felelős tagjaként dolgozott, miután az Unilever nagy-britanniai, németországi, holland és lengyelországi piacain különböző vezető pozíciókat töltött be.

Meggyőződésem, hogy Pieter Nota személyében egy széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkező értékesítési- és marketingszakemberrel gazdagodunk, aki hosszú éveken át bizonyított innovációs erősségével és átfogó folyamatfejlesztési szaktudásával elvezeti a BMW márkát a tökéletesen összehangolt, intelligens járműkapcsolatokra épülő mobilitás korszakába

– nyilatkozta Harald Krüger, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke.

Borítókép: Pieter Nota, a leendő vezető. Fotó: sajtószoba

Nem túl aktívak a vezérigazgatók a közösségi médiában
A Twitterre például csak 14 százalékuk fordít időt. Idehaza még a Magyar Telekom vezérét is alig követik ott.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik