Média

Teljesen átszervezték az Avon kommunikációját

Új pozícióban folytatja pályafutását Végh-Kósa Anita, aki még 2014-ben, több mint öt évnyi ügynökségi és vállalati tapasztalattal érkezett az Avon Magyarországhoz, és aki eleinte mint pr & advertising specialista dolgozott, majd 2016 első fele óta pr supervisorként tevékenykedett. Mostani kinevezésével egyben egy új pozíció is létrejött, hiszen a jövőben mint pr & digital manager irányítja a Magyarországot, Bosznia és Hercegovinát, Horvátországot és Szlovéniát magában foglaló Pannónia Csoport pr és digitális tevékenységeit, miközben továbbra is ellátja a szóvivői feladatkört. Feladatkörébe tartozik majd a vállalat pr és társadalmi felelősségvállalási tevékenységének stratégiai tervezése, az e-kereskedelmi aktivitások felügyelete, új webes technológiák felkutatása, kialakítása, illetve az Avon online rendelési platformjának további fejlesztése.

Az utóbbi néhány évben a pr és digitális feladatkörök egyre inkább összekapcsolódtak, így már pr supervisorként is szorosan együtt dolgoztam a korábbi digital managerrel. Új pozíciómban kiemelt célom, hogy a két területben rejlő szinergia kihasználásával még hatékonyabbá tegyük az Avon hazai és Pannónia-csoportbeli pr és digitális kommunikációját

– mondta el Végh-Kósa Anita.

A kinevezés miatt új taggal is bővül az Avon csapat: Irtó-Plóza Mónika pr supervisor pozícióban csatlakozik az Avon kommunikációs teamjéhez. Feladatai közé tartozik majd a Pannónia csoport pr és társadalmi felelősségi vállalási (csr) tevékenységének koordinálása, felügyelete, a közösségi média platformok működtetése és a tartalommarketing területe. További változás, hogy Siklósi Ildikó, korábbi e-kereskedelmi specialista e-commerce supervisor pozícióba lép elő.

Irtó-Plóza Mónika
Irtó-Plóza Mónika

Irtó-Plóza Mónika több mint ötéves vállalati és ügynökségi tapasztalattal rendelkezik, és a kozmetikai vállalat sem új számára, hiszen 2012-től a Café PR ügyfélkapcsolati menedzsereként az Avon munkáját is támogatta. 2015-től az Erste Bank Hungary Zrt.-nél dolgozott belső kommunikációs és csr szakértőként.

Siklósi Ildikó 2013-ban csatlakozott a vállalathoz és a mostani kinevezés kapcsán feladatköréhez tartozik majd a vállalat online média kampányainak tervezése és optimalizálása, az e-commerce és digitális aktivitások stratégiai tervezése és megvalósítása, valamint az e-mail marketing területe is.

Siklósi Ildikó
Siklósi Ildikó

Bejelentették azt is, hogy Boruzs Ákos, az Avon korábbi digitális menedzsere a Group M médiaügynökségi csoportnál folytatja pályafutását head of performance pozícióban. Új munkakörében az ügynökség legnagyobb hirdetőinek nyújt majd stratégiai tanácsadást és segítséget performance és programmatic hirdetéseik tervezésében.

Boruzs Ákos
Boruzs Ákos

Kiemelt kép: Végh-Kósa Anita, Avon Magyarország, pr&digital manager

Ajánlott videó

Olvasói sztorik