Média

Digitális hirdetési hálózatban szerzett többséget a Sony Pictures

httpool
httpool

A Sony Pictures Television Networks leányvállalata, az egyik legnagyobb latin-amerikai digitális hirdetési és médiavásárló vállalat, az IMS Internet Media Services (IMS) ma bejelentette, hogy egy megállapodás értelmében többségi részesedést szerzett a Közép- és Kelet-Európában, valamint Ázsiában aktív Httpool nemzetközi hirdetési hálózatban. (Az IMS-nek eddig is volt tulajdonrésze, de csak most sikerült többsége kerülnie.)

A tájékoztatás alapján a szabályozó testületek jóváhagyására váró megállapodással az ipar legnagyobb digitális marketing- és hirdetéskezelő rendszere jön létre, amit világszerte több mint hatezer ügynökség és márka használ. A képviselt ügyfelek közt van a Twitter, a LinkedIn, a Spotify, valamint 30 latin-amerikai, illetve közép- és kelet-európai ország – köztük Magyarország – több mint ötezer helyi és globális képviselete.

A megállapodás biztosítja az IMS-nek, hogy valóban globális céggé váljon a legnagyobb növekedési potenciálú területeken, Európa- és Ázsia-szerte. Az IMS és a Httpool teljes körű digitális marketingkampányokat kínál, segíti a partnereket a helyi piacok alapos megismerésében, és támogatja a helyi kiadókat, hirdetőket, a digitális piac és az üzleti élet résztvevőit. A Httpool és csapata fantasztikus nemzetközi pozíciót teremtettek a kiegészítő hirdetési technológiákkal, és az IMS-szel megegyező a vállalati kultúrájuk. Az erőink egyesítésével a két csoport maradandó hatást gyakorolhat a szélesebb digitális ökoszisztémára azáltal, hogy továbbra is nyitottak maradunk az innovációra, a kreativitásra és az együttműködésre

–  idézik a bejelentésben Gastón Taratutát, az IMS alapító-vezérigazgatóját.

Az IMS és a Httpool egyesülése közvetlen megoldást teremt a hirdetőknek, hogy helyi vagy nemzetközi kampányokat indítsanak, valamint lehetővé teszi a kiadóknak, hogy bővítsék az üzletüket a világ leggyorsabban növekvő feltörekvő piacain

– mondta Andy Kaplan, a Sony Pictures Television elnöke.

Az IMS és a Httpool ugyanazon a célkitűzésen osztozik, így nem is álmodhatnánk alkalmasabb partnerről. A megállapodás fontos mérföldkő a Httpoolnak, és fontos elismerése a korábbi eredményeinknek. Az IMS-szel kötött szövetség további hajtóerőt ad a növekedésünknek, és biztosítja a saját megoldásaink globális elterjesztését

– ezt Aljosa Jenko, a Httpool alapító-vezérigazgatója mondta.

Magyarországon 2016-ban jelent meg a Httpool, ahol a Twitter, LinkedIn és Spotify márkák kizárólagos képviselete mellett saját fejlesztésű technológiájával segíti az ügynökségeket és ügyfeleket digitális kampányaik kivitelezésében platformok széles spektrumán. Ez az egyesülés lehetőséget ad számunkra, hogy egyik legfőbb célkitűzésünk – a magyar piaci szereplők digitális képzése – egy újabb szintre lépjen és ősztől az IMS-nek köszönhetően több új – a képviselt márkákhoz kapcsolódó – képzéssel segítsük partnereinket céljaik elérésében

– említette Szelei Szabolcs, a Httpool globális marketing és egyben a magyar szervezet vezetője.

A Miamiban székelő IMS-nek Brazíliában, Mexikóban, Argentínában, Kolumbiában, Chilében, Panamában, Peruban, Ecquadorban és Uruguayban is vannak irodái. A Httpoolnak világszerte összesen 19 irodája van a következő országokban: Indiában, Hong Kongban, Ausztriában, Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Görögországban, Magyarországon, Koszovóban, Macedóniában, Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Szlovéniában, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Ukrajnában és Oroszországban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik