Média

Olimpiai műsorszolgáltatóként debütál a mobilszolgáltató

Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks International elnök-vezérigazgatója.
Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks International elnök-vezérigazgatója.

Olimpiai partnerségi megállapodást kötött a Discovery Communications műsorszolgáltató és a TIM olaszországi mobilszolgáltató. Ez a megállapodás az első az olyan digitális alapú partnerségek sorában, amelynek keretében az európai mobilszolgáltatók számára exkluzív és testre szabott tartalmak válnak elérhetővé.

Eurosport
Olimpiai műsorszolgáltatókká válhatnak a mobilszolgáltatók
Bármely mobilszolgáltató hivatalos olimpiai mobil műsorszolgáltatóvá válhat a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás közvetítési jogaival rendelkező Eurosport által Barcelonában meghirdetett lehetőség révén.

A most bejelentett megállapodásnak köszönhetően a TIM mobilszolgáltató ügyfelei az olimpia minden fontos pillanatát figyelemmel kísérhetik majd.

Az Olaszország legnagyobb mobilszolgáltatójával kötött partnerség eredményeképpen nézők millióihoz tudjuk eljuttatni az olimpiai játékok egyedi élményét. Ez a világon az első hivatalos mobil műsorszolgáltatói megállapodás (Official Mobile Broadcaster), amely révén a rajongók exkluzív tartalmat kaphatnak az olimpiákról, úgy és ott, ahogyan és ahol ők szeretnék.

– mondta el Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks International elnök-vezérigazgatója.

A „hivatalos mobil műsorszolgáltatói” partnerség azt jelenti, hogy a TIM exkluzív lehetőséget kap az olimpiai öt karika használatára saját márkájával együtt. A márkázott, a hét valamennyi napján 24 órában elérhető csatorna újfajta nézői élményt nyújt: láthatóak lesznek az olimpia legfontosabb pillanatai, a legfrissebb hírek és exkluzív rövid tartalmak is, amelyeken keresztül a nézők követhetik hazai hőseiket – otthon, online és menet közben is.

Közleményében azt írja a Discovery, hogy az első ilyen partnerség fontos a számukra, hogy újradefiniált, testre szabott és helyben releváns tartalmat kínáljon az összes képernyőn, és így nézői számára egyedi olimpiai élményt nyújtson.

A TIM márkája 2018-2020 között közvetlenül is kapcsolódhat az olimpiai mozgalomhoz, a februári pjongcsangi téli olimpiától kezdődően. A TIM ügyfelei valós időben értesülhetnek a hazai olimpiai hőseikről szóló legfrissebb információkról és hírekről. A TIM előfizetői emellett Eurosport Player-hozzáférést is kapnak, ahol a legrangosabb sportesemények – a FINA úszó világbajnokság, az IAAF atlétikai világbajnokság, a Grand Slam tenisztornák (francia nyílt teniszbajnokság, US Open, ausztrál nyílt teniszbajnokság), a három nagy kerékpáros körverseny (Giro d’Italia, Tour de France, Vuelta de Espana) és a télisport-szezon – többdimenziós, immerzív élményét élvezhetik. Az alkalmazáson keresztül az olimpiai játékok minden pillanata elérhető lesz, exkluzív VR és AR tartalmakkal, 360 fokos élménnyel, 30 újabb közvetítési ponttal – minden pillanatban, minden szögből.

A Discovery azt is jelezte, hogy hamarosan más országokból is hasonló megállapodások várhatók.

Kiemelt kép: Jean-Briac Perrette, a Discovery Networks International elnök-vezérigazgatója.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik