Média

Olimpiai műsorszolgáltatókká válhatnak a mobilszolgáltatók

Eurosport
Eurosport
Bármely mobilszolgáltató hivatalos olimpiai mobil műsorszolgáltatóvá válhat a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás közvetítési jogaival rendelkező Eurosport által Barcelonában meghirdetett lehetőség révén.

A világ legnagyobb távközlési konferenciáján, a Barcelonában megrendezett és csütörtökön véget ért Mobile World Congress (MWC 2017) konferencián jelentette be az Eurosport tévécsatornát működtető Discovery Communications, hogy „hivatalos mobil műsorszolgáltató” (Official Mobile Broadcaster) néven új exkluzív olimpiai partneri lehetőséget kínál a mobilszolgáltatóknak, hogy azok az olimpia minden egyes pillanatát el tudják juttatni ügyfeleiknek.

Az Európa ötven országára és területére a 2018 és 2024 közötti olimpiai játékok exkluzív televíziós és multimédiás közvetítési jogaival rendelkező Discovery Communications és az Eurosport által meghirdetett lehetőség lényege, hogy a „hivatalos mobil műsorszolgáltatóvá” lépő mobilszolgáltatók exkluzív lehetőséget kapnak az olimpiai öt karika használatára saját márkájukkal együtt, illetve ügyfeleiknek folyamatos hozzáférést biztosíthatnak az olimpia minden történéséhez. A márkaélmény növelése érdekében a szolgáltatás testre szabott: a mobilszolgáltató által márkázott, folyamatosan elérhető csatornán láthatóak lesznek az olimpia legfontosabb pillanatai, a legfrissebb hírek és exkluzív lekérhető (on-demand jellegű) tartalmak is. A csatorna lehetőséget ad a rajongók bevonására és közösségi médiás aktivizálására is. A szolgáltatás az olimpia előtt, alatt és után is elérhető lesz.

Jean-Briac Perrette, a Discvoery Networks International elnök-vezérigazgatója elmondta:

Ahogy streaming szolgáltatásunk, az Eurosport Player növekedésén is látjuk, a sport különösen erős tartalom mobil környezetben. Izgalommal várjuk, hogy új megállapodásokat köthessünk a mobilszolgáltatókkal, és az olimpiai játékokat még elérhetőbbé és vonzóbbá tegyük azok számára, akik a tartalmakat elsősorban mobilon fogyasztják.

A kiállításon elhangzott az is, hogy az Eurosport Player januárban ismét megdöntötte havi előfizetői rekordját, és továbbra is kétszámjegyű növekedésre számítanak. A növekedést több mobilos partneri megállapodás is gyorsítja: a következő hónapoktól kezdve a dán TDC, a román Telekom és a norvég Telenor előfizetői is bármikor, bármely eszközön hozzáférhetnek majd az ott közzétett sporttartalmakhoz.

 

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik