Média

Újra magyar siker Cannesban

Cannes Lions
Cannes Lions

Díjesőt hozott az idei Cannes-i kreatívipari fesztivál a POSSIBLE ügynökségnek, mely összesen hat oroszlánt hozhat haza. A díjból ötöt a POSSIBLE budapesti csapata által fejlesztett két mobilapplikáció zsebelt be.

Az Adidas számára készített Glitch m-commerce alkalmazás 2 bronz Liont nyert PR és Direct kategóriákban, amelyet a Glitch branding ügynöksége, a londoni Iris nevezett. A mobil shop UX/design koncepciója a POSSIBLE London, míg az appfejlesztés a POSSIBLE budapesti UID csapat munkája.

Hamar kijózanodtunk a tendergyőzelem után, amikor kiderült, az eredetileg tervezett natív keretrendszer helyett React Native lesz a platform. Nulláról kellett egy éles projekt kellős közepén megtanulnunk egy új technológiát, ami akkor még egy éves sem volt és persze a határidő az kőbe volt vésve… Büszke vagyok a csapatomra, főleg frontend fejlesztőkből lettünk reactosok, de van köztünk korábbi iOS és Drupal fejlesztő is.

– mesélte a kihívásokról Schmíz Péter, a POSSIBLE UID divíziójának vezetője.

Ezzel a Glitch sorrendben a hatodik díját nyerte két hónap alatt: 2 Clio (arany az ’Innovation’ és ezüst az ’Apps’ kategóriában) és 2 Campaign Creative Tech Award után jött most 2 bronz oroszlán.

Szintén iOS és Android mobil applikáció a Grey számára fejlesztett SwearJar is, amely egyből 2 bronz és egy ezüst Liont is begyűjtött a Direct és ’Promo And Activation’ kategóriában. A SwearJar kreatív koncepciója a Grey London munkája, a mobilfejlesztésért a POSSIBLE Budapest felelt.

Minden idők egyik legmocskosabb szájú projektjében végre sikerült a káromkodást a jó ügy szolgálatába állítani. Vért izzadtunk, mire a Google beszédfelismerő megoldásával sikerült a legtöbb káromkodást felismertetni, ráadásul a PayPal és Apple Pay for Donations fizetési megoldásait is integráltuk a mobil alkalmazásba. Digitális ügynökségnél nehéz hálásabb és szórakoztatóbb feladatot megoldani. Minden egyes percét élveztük

– emlékezik vissza Nagy András, Business Director.

A POSSIBLE 6. oroszlánját a – pár hete Budapesten vendégeskedett – moszkvai kreatív csapat egyedül jegyzi: a Coffee is not a Drug kampány ezüst Liont nyert a Promo and Activation kategóriában.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik