A többek között a Central Médiacsoport reklámfelületeit is értékesítő CM Sales reklámértékesítő ház kereskedelmi igazgatójaként folytatja pályafutását Kovács Krisztián augusztus 1-jétől. A szakember tagja lesz a Central Médiacsoport Vezetői Testületének is.
Az új igazgató több mint tizenöt év médiaértékesítési tapasztalattal rendelkezik, a CM Saleshez és a Centrálhoz az IMD Hungary country manager-i pozíciójából érkezik, ami mellett 2012-től kezdődően a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) elnöki tisztségét is ellátja. (A Magyarországon működő tévétársaságokat tagjai között tudó MEME felel többek között a televíziós reklámtorta elkészítéséért, az IMD Hungary pedig egy médialogisztikai cég, mely média- és kreatív ügynökségek, utómunka stúdiók számára kínál felhő alapú online szolgáltatást, melynek segítségével digitális formában juttathatják el a reklámszpotokat a sales house-ok vagy közvetlenül a televíziók és online szerkesztőségek részére.)
Kovács Krisztián az IMD Hungary-t megelőzően 2012 augusztusától negyedéven át az MTVA Sales House igazgatóhelyettese volt, 2007-2011-ig pedig az akkor még külföldi tulajdonban lévő TV2 kereskedelmi igazgatói posztját töltötte be, ő felelt a TV2 spot és non-spot bevételeiért, 60 fő munkáját irányítva a spotértékesítés, az üzletfejlesztés, a bevételgazdálkodás, valamint a kereskedelmi szolgáltatási területek tartoztak hozzá. Korábban több mint hat évig a csatorna értékesítési csapatában dolgozott, először ügyfélmenedzserként, majd csoportvezetőként. Ezen időszak alatt részt vett az éves szpotértékesítési stratégia meghatározásában, a médiatárgyalások lebonyolításában, és nagy szerepe volt a TV2 továbbfejlesztett értékesítési rendszerének kidolgozásában is. 2006 decemberében kinevezték az akkor a TV2-t tulajdonló SBS Broadcasting csoportszintű senior sales menedzserévé. E pozíciójában a nemzetközi hirdetői tárgyalások lebonyolítása, a központosított kereskedelmi projektek fejlesztése, menedzselése, valamint a helyi piacokra való bevezetésének felügyelete tartozott a felelősségi körébe.
Steff József karrierszünetre ment
Steff József idén márciusban jelentette be, hogy idén május végén hosszabb karrierszünetre megy, ezért távozik a CM Sales éléről. Steff maga is részt vett az utódkeresésben, illetve május végéig változatlanul ellátta korábbi munkáját.
A távozó vezető még 2000-ben csatlakozott a Central Médiacsoport elődjéhez, a Sanoma Budapesthez (a Sanoma magyarországi leányvállalatához), ahol közel hat éven át mint gazdasági igazgató tevékenykedett. 2006-tól 2011-ig az Adria Media Holding (a Sanoma és a Gruner&Jahr adriai vegyesvállalata) regionális vezetője volt Ljubljanában. Később Prágában, a Sanoma Praha (a Sanoma cseh leányvállalatának) ügyvezetőjeként dolgozott. 2011-ben tért vissza Magyarországra és vette át a kereskedelmi igazgatóság irányítását. 2015 szeptemberétől lett a CM Sales Kft. ügyvezetője.
Örülök, hogy együtt dolgozhattunk Jóskával. Döntését természetesen elfogadjuk és tiszteletben tartjuk. Az elmúlt évek során sokat segített tudásával, tapasztalatával, melyre a jövőben is számítunk. Köszönöm eddigi értékes munkáját, és sok sikert kívánok neki a jövőben is
– mondta a távozás kapcsán márciusban Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.
(A 24.hu kiadója, a Central Digitális Média Kft. és a hírben említett reklámértékesítő ház tulajdonosi átfedésben van. A 24.hu reklámfelületeit is a CM Sales Kft. értékesíti.)