Ne keresse, aki nézte a Vigyázat, gyerekkel vagyok című műsort a TV2-n, merthogy egyelőre véget ért a vetélkedő, amit Ördög Nóra vezetett.
A csatorna közleményében azt írják, sikeres évadot zártak, a nézők szerették az első évadot, ami a 18-59-es célcsoportban átlagosan 12,3 százalékos közönségarányt produkált, ami a TV2 hétköznapi főműsoridős átlagos 9,8 százalékos közönségaránya feletti teljesítmény. A legnézettebb, március elsejei premierepizódot egyébként a tévénézők 18,5 százaléka választotta, ami akkor az idősávjában minden más csatornát megvert.
A családi kvízshow 26 adásában összesen 78 sztárvendég és 90 kisgyerek 14,3 millió forintot ajánlott fel jótékony célokra. A pénzt 24 alapítvány, illetve egyesület között osztják szét.
A memóriajátékokban a sztárok és gyerekeik együtt vettek részt, a legkisebb játékos alig múlt 3 éves, a legnagyobb pedig 14 éves volt.
Egyébként a TV2 és az IKO Műsorgyártó produkciójának felvételei alatt több mint 20 kilogramm gumicukor, 100 csomag ropi, 130 liter popcorn és közel 15 kilogramm gyümölcs fogyott el a játszószobában, ahol nemcsak a gyerekek fogyasztottak a finomságokból.