Média

Online-on újított Mészáros Lőrinc médiavállalata

Tartalmilag és dizájnban is megújították a Mediaworkshöz tartozó Lakáskultúra online változatát. A megújítással indoklásuk szerint az volt a cél, hogy igazodva az olvasói igényekhez és a piaci trendekhez, szerették volna modernebbé és látványosabbá tenni az oldalt.

A site ezentúl mobilról és táblagépről is jól kezelhető. Tartalmilag is bővül a netes magazin: még több lakást mutatnak be, és a rovatok szakértői tanácsokkal és tematikus anyagokkal is bővülnek. Fontos újítás, hogy az oldal látogatói keresést megkönnyítő tagolással találkozhatnak, színek, stílusok és helyiségek alapján. Az  enteriőrök mellett a kiegészítők és a dekorációs termékek is nagyobb fókuszt kapnak a bazár rovatban, így egy-egy hangulat az olvasók számára is könnyen megvalósíthatóvá válik. Az oldalon továbbra is elérhető kalkulátorokkal a látogatók néhány lépésben kiszámolhatják a felújításhoz, átalakításhoz szükséges anyagmennyiségeket.

A megújulást a médiavállalat print és online hirdetésekből, social media és pr aktivitásokból álló kommunikációs kampánnyal is megtámogatja.

A Mediaworksöt tavaly októberben vásárolta fel a Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester üzleti érdekeltségei közé sorolható Opimus csoport. A kiadóhoz tartozik többek között a Nemzeti Sport, a Világgazdaság és a Menedzser Magazin, a Fanny, a Bravo, számos megyei napilap, illetve korábban ez a kiadó adta ki a viharos körülmények között végül megszüntetett Népszabadságot is.

Gazdát cserél a Magyar Idők, felmondások is lesznek
Várhatóan a Mediaworkshöz kerül a kormánypárti napilap, mely 77 millió forint körüli tartalékot képzett a várható elbocsájtások miatt.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.