Média

Új szereplővel bővült a magyar affiliate piac

dognet logo
dognet logo

Szlovákia és Csehország után a magyar piacon is útjára megkezdte tevékenységét a Dognet lokális teljesítmény alapú affiliate hálózat. 

Emlékeztetőül: az affiliate kifejezés egy olyan internetes marketing partnerprogramot jelent, ahol a médiatulajdonos az általa közvetített termék vagy szolgáltatás árából jutalékos formában részesedik, vagyis a bevétel nem átkattintásokból, hanem tényleges eladásokból keletkezik.

Nem kisebb kihívással nézünk szembe, minthogy professzionális rendszert működtetve helyre tegyük a teljesítmény és konverziós elszámoláson alapuló affiliate kampányok megítélését Magyarországon. A szlovák és cseh piaci tapasztalataink bizonyítják, hogy a teljesítmény alapú kampányok továbbra is kiemelkedő eredménnyel tudnak futni, ha kellő szakértelem áll a rendszer mögött

– magyarázta Eperjessy Éva, a Dognet Hungary country menedzsere.

Eperjessy Éva, a Dognet country menedzsere
Eperjessy Éva, a Dognet country menedzsere

A Dognet rendszere április közepétől érhető el hazánkban. Az induláskor tíz, főként divat, életmód és otthon témájú kampánnyal futó automatikus rendszerbe a hirdető maga töltheti fel kampányát az edognet.hu felületén keresztül, majd ezután az affiliate menedzserek integrációját követően a hirdetőnek már csak a követő kód beillesztésével kell foglalkoznia, és számolni a bejövő konverziókat. A kampány indulásakor a hirdető saját maga határozhatja meg, hogy mekkora jutalékot kínál a konverziók után. A Dognet üzleti modelljének alapja, hogy kifejezetten alacsony közvetítői díjjal is beérik, így jóval nagyobb rész maradhat a médiumok zsebében a jutalékból.

A vállalat célkitűzése, hogy egy év alatt több mint 150 tagúra bővítsék partnerhálózatukat, melynek tagjai közel 100 kampány közül tudnak válogatni majd. Ezt Szlovákiában már sikeresen elérték az elmúlt években.

Minden médium számára adott a lehetőség, hogy csatlakozzon, a minőségi szelektálást az egyes kampányok esetében a hirdetők végzik.

Ők döntik el, hogy a termék, illetve a márka imázsához mérten mely médiumok csatlakozását fogadják el az egyes kampányok esetében

– tette hozzá Eperjessy.

A jelentős plusz bevételi forráshoz jutó médiumok maguk választhatják ki, hogy mely kampányokhoz szeretnének csatlakozni. A hirdetők magyar nyelvű segítséget kapnak a kampányok optimalizálásához, csakúgy, mint a partnerek a hirdetési formátumok lehető legjobb integrációjához.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik