Május 8-tól új marketing vezérigazgató-helyettes irányítja a Telenor Magyarország marketingdivízióját, ahová két új igazgatót is kineveztek.
Az új vezérigazgató-helyettes az osztrák születésű Petra Stangl lett, aki a régió telekommunikációs piacán szerzett több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkezik.
A Telenor közlése alapján a közgazdász végzettségű Petra Stangl Németországban született és nevelkedett, karrierjét a biztosítási szektorban kezdte. 2000-től a Mobilkom Austria (ma Telekom Austria) telekommunikációs szolgáltatónál töltött be marketinges pozíciókat, többek között a lojalitásprogramokért volt felelős, majd fogyasztói marketing vezetőként dolgozott. 2010-ben marketing vezérigazgató-helyettesként csatlakozott Szerbiában az osztrák tulajdonban lévő Vip Mobile-hoz, ahol vezetése alatt megduplázódott a havidíjas ügyfelek száma. 2012-ben a Telekom Austria nemzetközi marketing igazgatójának nevezték ki, ahol a vállalat közép-kelet-európai régiós marketingaktivitásainak összehangolásáért volt felelős. Az elmúlt két évben független konzultánsként startupok számára nyújtott üzleti tanácsokat.
Új pozíciójában Petra Stangl a Telenor Magyarország lakossági kártyás és számlás ajánlatainak fejlesztésért, a Telenor pozicionálásáért és a márkaépítésért, valamint a vállalati értékesítésért és a marketing részlegekért felelős. Az új vezérigazgató-helyettes Mike Michel helyébe lép, aki 2017 januárjában távozott a Telenor Magyarországtól.
Az elmúlt hetekben a marketing részlegen két új igazgatót is kineveztek, akik Lukas Antos, korábbi lakossági marketing igazgató feladatait veszik át. A szakember három év után, 2016 decemberében távozott a Telenor Mianmarhoz. A két új igazgató mellett a vállalati értékesítési igazgató is Petra Stanglnak jelent.
A Telenor Magyarország új lakossági marketing igazgatója Mila Kusheva, aki a Telenor Bulgária fogyasztói és kisvállalati marketingért felelős vezetői posztjáról érkezett. A tizenhárom éve a távközlési szektorban dolgozó bolgár szakember széles körű, marketing területen szerzett tapasztalattal rendelkezik, többek között a vállalati márka terén. Mila Kusheva marketing, reklám és üzleti kapcsolatok szakon szerzett alap-, valamint nemzetközi kapcsolatok szakon mesterdiplomát a bolgár University of National and World Economy egyetemen; továbbá a London Business School stratégiai marketing szakát is elvégezte.
A Telenor Magyarország új brand- és marketingkommunikációs igazgatója Civin Péter. A szakember 2013 óta dolgozik a vállalatnál, ahol korábban a digitális szolgáltatások marketingtevékenységéért, illetve a vállalati értékesítési marketingért felelős vezető volt. Civin Péter a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szerzett pénzügyi diplomát, karrierjét pedig a Kraft Foods Magyarországnál kezdte. Számos számítástechnikai és távközlési vállalatnál szerzett iparági tapasztalatot, 2007 és 2012 között pedig a Microsoft ír és magyar központjainál töltött be különböző pozíciókat.