Média

Közösségi média reality-t indít a Pepsi

Süveg Márk
Süveg Márk

Egész Európán átívelő kezdeményezést indít az üdítőitalmárka a Facebookon, kapcsolódva az UEFA Champions League cardiffi döntőjéhez.

A közösségi médiás reality jellegű játék résztvevői minden nap döntéseket hozhatnak arról, milyen kihívások elé állítják a Pepsi utazóját, Saiidot. A május 13-án induló utazás alatt Saiid, vagyis Süveg Márk, az Akkezdet Phiai zenekar alapítója a márka kalandoraként megismerkedik a foci és a szurkolás világával, végállomása pedig az UEFA Champions League cardiffi döntője lesz. A reality-be bekapcsolódók teljes egészében irányíthatják az útvonalat, és így a történet alakulását is. Ehhez naponta kell meghozniuk a döntést a Pepsi hivatalos Facebook oldalán, reakciójelek segítségével arról, hogy merre menjen tovább, és milyen kihívást teljesítsen Saiid. Az interaktív Facebook realityhez a játékot és annak menetét bemutató kisvideók is készültek.

Amikor csak tehetem, utazom, hogy minél több kultúrát, embert ismerhessek meg, így nem is volt kérdés, hogy igent mondok az Európán átívelő kalandra. Kíváncsi vagyok, milyen döntéseket hoznak helyettem a játékban résztvevők, és mennyiben fog változni a focihoz való hozzáállásom, hiszen most elmerülhetek a focirajongók világában, a focis hagyományokban itthon és Európa számos országában

– mondta el Saiid.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik