Szórakozás

Ezer sebből vérzik Kendall Jenner új Pepsi-reklámja

Kendall Jenner nagy álma vált valóra, és szerepelhetett az üdítőital reklámjában, azonban a kivitelezés annyira megkérdőjelezhető lett, hogy a márka vissza is vonta.

A Kardashian-klán 21 éves tagja mindig is szeretett volna Cindy Crawford nyomdokaiba lépni, ezért is örült, amikor a Pepsi felkérte, legyen legújabb reklámjának arca. Mutatjuk az elkészült művet, aztán lent azt, hogy mi a baj vele:

1. Koncepció

A reklámok általában nem a mély gondolatokról szólnak, de a Pepsié hiába két és fél perces, nem sikerült annál többet belesűríteni, hogy egy tömeg a békéért tüntet az utcán, amihez csatlakozik Kendall Jenner is, akit éppen fotóznak, majd a végén ad a tömeget feltartó rendőrsorfal egyik tagjának egy doboz üdítőt, és mindenki boldog.

2. Csitítás

Nem telik el úgy nap, hogy a világ bármely pontján ne tüntessen valaki (itthon elég például a CEU melletti kiállásokra gondolni), ott pedig fel sem merül, hogy 3,3 deciliter szénsavas löttyel bárki bármit megoldjon. Bernice Kinghez, Martin Luther King legfiatalabb lányához is eljutott a kisfilm, aki Twitterén annyit írt édesapja fotóját mellékelve, hogy “Bárcsak apu is ismerte volna a Pepsi erejét”

3. Rasszista

Vannak azok a helyzetek, amikor valaki nagyon korrekt akar lenni politikailag, aztán persze kibújik a szög a zsákból. Ilyen részlet ebben a reklámban is feltűnik: amikor Jenner letépi magáról a szőke parókát, és azt egy afro-amerikai nő kezébe nyomja.

4. Mindenki érzi, hogy gáz

Egyrészt a nézők, akik a videó alatt szavazhatnak arról, hogy tetszik-e nekik, amit látnak, vagy sem – jelen esetben előbbi gombra 11 ezren, utóbbira hatszor annyian, 65 ezren nyomtak. Másrészt már a Pepsi is, aki a nyomás hatására közleményt adott ki:

visszavonják a vitatott kisfilmet. 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik