Marosfalvi Réka lett a Mindea közösségi média ügynökség új kreatív vezetője.
A szakember korábban a Ringier Axel Springer Magyarországnál (RAS), majd a Marquard Media Magyarország Kiadónál dolgozott.
Marosfalvi Réka feladata lesz a social media fotózások koncepcionális tervezése, koordinálása, illetve a kampányok stratégiai és kreatív tervezése.
A Mindea saját készítésű social media tartalmakat állít elő megbízóknak. Nemrég például elnyerték a NIVEA valamint az ARTDECO márka megbízását is. Előbbi márkát tenderen nyerte az ügynökség februárban. A feladat a regionális kampányok hazai
adaptálása és a márka közösségi média jelenlétének felügyelete, moderálása. A Primőr Kozmetikai Kft. által forgalmazott ARTDECO márka esetében pedig az a feladat, hogy megújítsák annak megjelenését a közösségi médiában. A cél az exkluzív, Németországban piacvezető dekorkozmetikai márka hatékony megismertetése a hazai piacon egy teljesen új kreatív koncepció mentén.