Média

Egyetemistákkal osztja meg digitális tudását a Blikk kiadója

DMC Days
DMC Days
A Ringier Axel Springer Magyarország vállalati tréningprogramja, a Digital Media Campus először épett ki áprilisban két hazai egyetemre, a Corvinusra és a Debreceni Egyetemre.

A Ringier Axel Springer digitális megújulást és készségfejlesztést célzó, négy országban már működő oktatási programja, a Digital Media Campus keretében elindította a DMC Days rendezvénysorozatot a Budapesti Corvinus Egyetem és a Debreceni Egyetem kommunikáció tanszékeinek hallgatói számára.

Ebből az alkalomból Gedei Norbert, a Blikk főszerkesztője a lap integrált szerkesztőségi modelljén keresztül mutatta be a print és a digitális kor kihívásait, Horváth Gergely, a Glamour vezető online szerkesztője pedig azt elemezte részletesen előadásában, hogy miként képes egy divatmagazin-márka a megsokszorozódott médiafelületeken hiteles maradni az olvasók számára.

A nemzetközi tapasztalatok abba az irányba mutatnak, hogy a Digital Media Campus sikerének és elismertségének növeléséhez célszerű szakmai kapcsolatokat építeni felsőoktatási intézményekkel. Fővárosi és vidéki egyetemekkel is egyeztetéseket kezdtünk annak érdekében, hogy DMC Days alkalmakat szervezzünk, akár egy-egy kurzus féléves tematikájába építve, amelyeken cégünk szakemberei tartanak előadásokat digitális platformjaink felépítéséről, stratégiáiról

– mondta el a célkitűzésekről Maróy Krisztina, a Digital Media Campus hazai vezetője.

A Digital Media Campus 2017-es céges oktatási programja tegnap kezdődött huszonegy vállalati dolgozó számára, akik egészen decemberig vesznek részt kéthetente egész napos képzésen, mely a közösségimédia-felületek aktuális trendjeitől kezdve az online videózáson át a virtuális valóságig széles spektrumot ölel fel. Az egyetemi előadások és a közvetlen kapcsolat a kommunikáció szakos hallgatókkal a jövőben segítheti a Ringier Axel Springer Magyarország gyakornoki utánpótlását is – a Digital Media Campus képzését ráadásul a médiavállalat idén már a gyakornokok számára is elérhetővé tette.

Bokor Tamás, a Budapesti Corvinus Egyetem adjunktusa kiemelte: az előadások révén a diákok beleláthattak abba, milyen kihívások várnak majd rájuk, ha egy szerkesztőségbe mennek dolgozni. Oláh Szabolcs, a debreceni kommunikáció tanszék tanszékvezető-helyettese úgy fogalmazott:

Ma minden a tartalomkészítéssel és tartalomkurációval van kapcsolatban, hallgatóink a DMC programjának köszönhetően megtudhatták, hogy a két sajtóorgánum hogyan hozza létre a saját tartalmait, hogyan gondolkodik hitelességről és identitásról.

A Ringier Axel Springer Magyarországhoz olyan médiamárkák tartoznak mint a Blikk, a Glamour, a Profession.hu, a Kiskegyed.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik