Megjelenésében és tartalmában is megújult a Mediaworkshöz (vagyis a Mészáros Lőrinc felcsúti polgármesterhez közeli médiavállalathoz) tartozó Fanny című női hetilap.
Az átalakításra a kiadó közlése alapján a „szolgáltatunk és szórakoztatunk” vezérelv mentén került sor. A tartalom átalakítása kapcsán hat oldalasra nő a sütési-főzési praktikákat, illetve recepteket közlő Konyha rovat, frissülnek a Szépség & Divat oldalak, és a szórakoztató tartalomként új rovatként megjelenik a Sztár, valamint a nagyvilág kultúrtörténeti érdekességeit bemutató Színes világ rovat.
A tartalmi frissítésen kívül új layoutot, karakteresebb vizuális megjelenést is kapott a lap.
Továbbra is megmarad viszont a hetilap különlegessége, hogy minden héten egy-egy olvasó szerepel a címlapon és a divatanyagban.
A Fanny célcsoportját a 25–59 éves, családközpontú nők jelentik, akik szeretnek főzni, nyitottak a szépségápolási, dekorációs és életmódtippekre, érzékenyek a világ dolgaira.
A megújulást, csakúgy mint a kiadó másik lapjának, a Bravónak a megújítását kommunikációs kampány is kíséri (tv, rádió, nyomtatott sajtó, óriásplakát, citylight, online és social media).