Média

Az MEC került a magyar médiaügynökségi lista tetejére

recma ranking
recma ranking
A médiaügynökségek teljesítményét értékelő RECMA (Research Company Evaluating the Media Industry) közzétette legfrissebb, 2016-os rangsorát.

A magyar lista élén ismét az MEC Hungary végzett a legjobb, „domináns” besorolással, míg az ügynökségi csoportok között a GroupM lett az első. Ennek egyébként szintén tagja az MEC. A Mindshare, a Mediacom és a Maxus is szerepel egyébként az egyéni rangsorban.

Az MEC Hungary a legerősebb, „domináns” besorolást nyerte el 2016-ban a RECMA szerint. Ezzel a cég sokadik éve végez a legjobb médiaügynökségként. (A RECMA – média- és digitális ügynökségeket minősítő párizsi székhelyű, 1991-ben alapított független intézet. Több mint 50 ország mintegy 1500 ügynökségéről gyűjt, elemez és publikál adatokat.)

A frissen nyilvánosságra hozott kvalitatív médiaügynökségi rangsor ez alkalommal is erősségeik és gyengeségeik szerint pontozta az ügynökségeket, négy kategóriában: versenyképesség, momentum, erőforrások, ügyfélprofil. Ezeken belül összesen 17 minőségi szempontot vettek figyelembe: árbevételi adatok, ügyfélmozgások, a tendereken nyújtott teljesítmény, new business tevékenység, menedzsmentváltozások, digitális specialisták száma, a szolgáltatások sokszínűsége és így tovább.

Minden évben az egyes szempontokhoz hozzárendelt pontértékek összegzésével alakul ki, melyik ügynökség milyen minősítést kap, amely lehet domináns, erős, jó, átlagos vagy gyenge. A 2016-os rangsorban az MEC egyedüliként kapta meg a domináns jelzőt.

Gulyás János, MEC Hungary
Gulyás János, az MEC Hungary ügyvezetője

Nagyon büszkék vagyunk az ismételt első helyezésre: nemcsak a méretünk alapján, hanem a minőségi mutatók szerint is piacvezető az MEC. A csapat az utóbbi egy évben is mindent megtett azért, hogy stratégiai útmutatással és integrált megoldásokkal segítse az ügyfeleit. Emellett szolgáltatás-portfóliónkat is bővítettük, és a RECMA lista szempontjából szintén fontos új egységeink is indultak mint például az MEC Wavemaker, amely tartalomfókuszú és kreatív tevékenységeinket fogja össze

– nyilatkozta Gulyás János, az MEC ügyvezetője.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik